تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / بدون شک می توان از باشگاه سپیدرود به عنوان یکی از پرحاشیه ترین باشگاه های حال حاضر لیگ برتر نام برد به خصوص در 48 ساعت گذشته.
کد خبر: ۵۳۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 11 December 2017
 
بیات: نظرمحمدی عادت کرده بود همه کاره باشد
 

تابناک / بدون شک می توان از باشگاه سپیدرود به عنوان یکی از پرحاشیه ترین باشگاه های حال حاضر لیگ برتر نام برد به خصوص در 48 ساعت گذشته.

شکست برابر پرسپولیس حسن ختام تلخی بود برای تنها نماینده گیلک های ایران در لیگ برتر، تیمی که برای اولین بار حضور در این سطح از رقابت ها را تجربه می کرد و آرزوهای بسیار زیادی داشت تا طرفداران پرشمار رشتی را شادمان کند با علی نظرمحمدی در جمع کاندیداهای سقوط قرار گرفت تا نگرانی های زیادی اردوی این تیم را در بربگیرد.


در شرایطی که گفته می شد مالک جدید باشگاه با استعفای علی نظرمحمدی بعد از شکست برابر پرسپولیس مخالفت کرده و این مربی همچنان به همکاری خود ادامه خواهد داد شب گذشته با انتشار خبر برکناری او توسط مالک جدید شرایط در این باشگاه به نحو دیگری رقم خورد. تصمیمی که استارت سونامی بزرگی در سپیدرود بود تا به همین بهانه با کیومرث بیات گفتگوی مفصلی داشته باشیم.


*آقای بیات حسابی شهر را به هم ریختید؟
نه اتفاقا ما هر تصمیمی در این چند ساعت گرفتیم تنها براساس مصالح باشگاه و آینده بود، چون بعد از بررسی های مختلف دیدیم این گونه بهتر است.


*اما شما بعد از بازی با پرسپولیس با استعفای نظرمحمدی مخالفت کرده بودید؟
استعفا؟ کدام استعفا منظور شما است! همان استعفایی که در اینستاگرام مطرح شد.


*بله.
اصلا استعفایی در کار نبود که من بخواهم با آن مخالفت کنم. نوشتن یک کلمه که نمی شود استعفا!


*یعنی شما برخلاف چیزهایی که گفته شد هیچ حمایتی از سرمربی تیم بعد از شکست برابر پرسپولیس نداشتید؟
ببینید من علی نظرمحمدی را خیلی دوست دارم و پسر فوق العاده خوش قلب و خوبی هم هست؛ اما دیدگاه های کاری من و ایشان با هم تفاوت های زیادی داشت و دارد، از همین رو نمی توانستیم در یک مسیر کاری حرکت کنیم به همین خاطر باید این مسیر تغییر می کرد.


*کمی صریح تر صحبت می کنید؟
خیلی خلاصله بخواهم حرف بزنم در گذشته تا قبل از روزی که ما تصمیم به قطع همکاری با آقای نظرمحمدی بگیریم در باشگاه سپیدرود همه کاره سرمربی تیم بود، چون هم جای مدیریت تصمیم می گرفت، هم جای سرمربی تیم و این اصلا با اصول باشگاه داری حرفه ای جور در نمی آمد. ایشان در تمام این مدت اختیار تام داشت و هر کس هم مدیر باشگاه بود چهره ای کاریزماتیک نبود که بخواهد بر سرمربی تیم تسلط داشته باشد و درست برعکس تحت اختیار ایشان کار می کرد که این با چارچوب های مدیریتی من اصلا جور در نمی آمد.


*به همین خاطر تصمیم به برکناری ایشان گرفتید؟
ما واقعا چنین قصدی نداشتیم و بارها هم در نشست های برگزار شده خواستیم همه چیز بر طبق اصول حرفه ای خود پیش برود؛ اما آقای نظرمحمدی نتوانستند این را قبول کنند که باید با چارچوب مدیریتی جدید وفق پیدا کنند. ایشان نمی توانست قبول کند که دیگر همه کاره باشگاه نیست و براساس شرح وظایف تنها در حد سرمربی و مسائل فنی باید تصمیم گیری کند و سیاست های کلان باشگاه را به مدیریت بسپارد. وقتی دیدم نمی تواند در قالب کاری ما قرار بگیرد بالاجبار این تصمیم را گرفتم و به اطلاع هواداران هم رساندم. غالب ما این است که سرمربی زیر نظر مدیریت کار کند؛ اما برای ایشان سخت بود در چارچوب مدیریتی جدید جا بگیرد، چون تا الان آزاد بود و هر کاری دلش می خواست انجام می داد؛ اما دیگر نمی توانستم قبول کنم که یک سرمربی همه کاره باشد و به مدیریت توجهی نکند.


*با این تفاسیر می توان به آینده باشگاه امیدوار بود؟
شک نکنید آینده درخشانی در انتظار سپیدرود است، چون من به بچه های تیم ایمان دارم. آنها هم قسم شدند که تیم را نگه دارند، در این بین من هم وظیفه ام را به نحو احسن انجام خواهم داد تا چند نفری که نیاز است به تیم تزریق شود تا ضعف ها به حداقل برسد را جذب و به تیم اضافه می کنم.


*آقای بیات شما بلافاصله آقای سیمائو سیلمار را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردید و این باعث شد تا شائبه هایی رقم بخورد که شما خیلی وقت است تصمیم به تغییرات دارید؟
باور کنید من از گذشته هیچ تصمیمی برای تغییرات کادرفنی نداشتم و اگر هم مربی برزیلی را معرفی کردم به این خاطر بود که این مرد برزیلی را برای دستیاری و کمک به آقای نظرمحمدی در نظر گرفته بودم تا هم به وضعیت تیم های پایه سپیدرود و آکادمی ما سرو سامان بدهد هم از نظر فنی و بار تاکتیکی کمک حال کادر فنی شود.


*شما در حالی سیمائو را به عنوان جانشین نظرمحمدی معرفی کردید که حالا خبر می رسد روانخواه سمت سرمربیگری را در دست گرفته است؟
من دیشب چون مطمئن نبودم آقای روانخواه در این شرایط مسئولیت تیم را در دست می گیرد مجبور بودم تا سیمائو را به عنوان سرمربی معرفی کنم؛ اما امروز صبح بعد از نشست با آقای روانخواه و توافق با ایشان تصمیم گرفتم تیم را به او بسپارم و از مربی برزیلی همچنان به عنوان دستیار بهره ببرم. سیلمار در باشگاه الوصل هم به عنوان مربی و دستیار کار می کرد و در سپیدرود هم این مسئولیت به او سپرده خواهد شد.


*کمی هم راجع به مشکلات مالی باشگاه صحبت کنیم. مشکلاتی که در این مدت جنجال های زیادی را رقم زده است؟
مشکلات مالی با برنامه ریزی اقتصای که مد نظر داریم قطعا تا مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد؛ اما باید همین جا اعلام کنم از روزی که مالکیت باشگاه را در دست گرفتم تا الان 620 میلیون تومان به باشگاه پول تزریق شده است.


*واقعا؟
بله این پول تزریق شده و قرار است با برنامه هایی که داریم مشکلات را بیشتر از الان حل کنیم.


*اما بازیکنان شما بعد از بازی با پرسپولیس حرف از دریافتی 5 تا 6 میلیون تومانی می زدند که کفاف پرداخت قبوض برق، تلفن و موبایل را هم نمی داد؟
همان آقای کعبی که این حرف را زده بود 15 میلیون تومان پول از ما گرفته بود. اتفاقا او را خواستم و گفتم چرا وقتی چنین رقمی دریافتی داشتی گفتی تنها پنج میلیون تومان گرفتم که جوابی نداشت بدهد. البته باید اینجا هم یک اعتراف صادقانه داشته باشم و بگویم که تقسیم پول ها در آن مقطع با ما نبود، چون آقای نظرمحمدی که همه کاره باشگاه بود به ما گفت به هر بازیکن چقدر پرداخت کنیم که این هم به خاطر همان اصول نادرستی بود که در این مدت باعث نابسامانی در سپیدرود شد. در ضمن ما مرحله دوم پرداختی به بازیکنان را هم انجام دادیم و فعلا نگرانی از این بابت وجود ندارد.


*چقدر امیدوار هستید با این تصمیمات سپیدرود از مهلکه سقوط رها شده و در لیگ برتر بماند؟
جلسه ای  دیشب با بازیکنان داشتیم که بعد از این جلسه تردیدهای حداقلی برای رسیدن به این هدف در ذهنم از بین رفت، چون دیدم که بچه های تیم در صدد خلق کار بزرگی هستند و استارت این کار را از بازی با نفت در رشت خواهند زد، جدالی که حتم داشته باشید با یک برد شیرین برای سپیدرود توام خواهد شد.
 
 
نظرمحمدی:در فضای مجازی من را برکنار کردند باید به من ابلاغیه بدهند/باید تلاش کنیم تیم آسیب نبیند
 

سرمربی تیم فوتبال سپید رود گفت:خیلی هم به شخصه تمایل ندارم که با این شرایط در تیم کار کنم، من با قرارداد به این تیم اضافه شدم و باید طبق نامه‌ای به صورت کتبی از تیم کنار بروم.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از رشت، در خصوص اینکه از سوی مالک جدید برکنار شده‌اید یا خیر، اظهار داشت: در فضای مجازی اعلام کردند من را از سمت سرمربی تیم سپیدرود رشت برکنار کردند، در صورتی که از لحاظ قانونی درست نیست، باید کتباً اعلام کنند که من سرمربی تیم سپیدرود نیستم و بعد در تمرینات شرکت نخواهم کرد، ولی در حال حاضر هنوز هیچ ابلاغیه به دست من نرسیده است.

سرمربی سپیدرود در ادامه در خصوص اینکه آیا بیات به عنوان مالک باشگاه شناخته شده است یا خیر، گفت: من در جریان سیاست‌های مالی و اداری و کارهای حقوقی نیستم.

وی در ادامه تأکید کرد: مهمترین این است که سپیدرود به مشکل نخورد، همه ما باید تلاش کنیم که سپیدرود آسیب نبیند، با توجه به اینکه بیات دوست ندارد با من کار کند،خیلی هم به شخصه تمایل ندارم که با این شرایط در تیم کار کنم، من با قرارداد به این تیم اضافه شدم و باید طبق نامه‌ای به صورت کتبی از تیم کنار بروم.

وی در خصوص اینکه قرار است امید روانخواه به عنوان سرمربی تیم سپیدرود مشخص شود، اظهار داشت: من راجع به این موضوع صحبت نمی‌کنم، امیدوارم هر کسی که به عنوان سرمربی در تیم سپیدرود فعالیت می‌کند، تیم موفق شود.
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سپیدرود متعلق به مردم است و اصلا خود من هم نمی‌توانم در مورد این تیم انفرادی تصمیم بگیرم.
                                                                                                    
                                                                                                                  مسعود رهنما در رابطه با تغییراتی که در سپیدرود اتفاق افتاده  اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع باید از طریق هیئت فوتبال پیگیری شود. همه سعی خود را می‌کنم تا این موضوع را به شکل منطقی و به نفع تیم حل کنم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم منطقی به نتیجه برسم. موضوع را شدیدا پیگیری کردم البته در تهران هستم  ولی چون بحث سپیدرود برایم خیلی مهم است دورا دور پیگیر شدم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با توجه حضور امیدروانخواه در راس کادر فنی تیم سپیدرود گفت: تخصصی در این خصوص ندارم، ولی هیئت فوتبال و بزرگان فوتبال گیلان را پیگیر این موضوع کردم تا بنشینند و به شکل منطقی موضوع را حل کنند. به هر حال این تیم متعلق به مردم است و اصلا خودم هم نمی‌توانم در مورد این تیم انفرادی تصمیم بگیرم. همه دستگاه‌های حاکمیتی در استان گیلان نسبت به تیم سپیدرود حساس هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات اخیر ضربتی و انفرادی بوده، تصریح کرد: تصویر شما از این موضوع را تایید و تکذیب نمی‌کنم، ولی همین قدر بدانید که به اندازه اختیاراتی که دارم موضوع را پیگیر هستم.
 
 
 
امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود باعث نشود که این تیم این وحدت را از دست بدهد

 
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:همین کادر فنی و بازیکنان از لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد و از لیگ یک هم به لیگ برتر و باعث شد دل هواداران خونگرم رشت شاد شود.
علی بهارمست در خصوص اتفاقات شب گذشته و خبر شنیده شده مبنی بر، برکناری او از سمت سرپرستی تیم فوتبال سپیدرود رشت، اظهار داشت: در طی چند روز گذشته با مالک باشگاه جلساتی داشتیم حتی بیات خریدار جدید باشگاه سپیدرود معتقد بود که باید از تیم حمایت شود حتی خودش گفت از کادر فنی با تمام قدرت دفاع خواهم کرد و حمایت می‌کنم. برنامه‌ریزی‌هایی برای نیم‌فصل دوم انجام دادیم تا تیم نتایج بهتری به دست بیاورد. روز گذشته مالک باشگاه با بازیکنان تیم جلسه‌ای برگزار کرد حتی ساعت ۱۴ روز گذشته بازیکنان با آرامش تمرینات خود را پیگیری کردند و بعد از آن ما هم مثل شما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که سرپرست، مربی، کادر فنی و همچنین مدیر رسانه‌ای تیم برکنار شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال تا زمانی که مشخص شود مالک باشگاه چه خواهد شد و چه کسی قرار است مالک باشگاه سپیدرود شود منتظر اتفاقات خوب باشگاه هستیم اما این درست نیست که از طریق صفحه مجازی خبر از برکناری را بشنویم. می‌توانستیم جلسه‌ای برگزار کنیم و حضوری صحبت کنیم و با آرامش از هم جدا شویم و کاملاً حرفه‌ای برخورد کنیم.

بهارمست در پایان تأکید کرد: ما همه باید تلاش کنیم تا تیم سپیدرود که بعد از ۳۵ سال هواداران را شاد کرده به این تیم ضربه نخورد. موضوع برکناری سرمربی، سرپرست یا مدیرعامل نیست. به هر حال مطمئناً فردی جایگزین می‌شود اما این تیم با تلاش هواداران، همین کادر فنی و بازیکنان از لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد و از لیگ یک هم به لیگ برتر و باعث شد دل هواداران خونگرم رشت شاد شود. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود باعث نشود که این تیم این وحدت را از دست بدهد و چند تکه شود. درست است که نتایج خوبی را در نیم‌فصل کسب نکردیم اما بازی‌های خوبی را ارائه دادیم. مطمئناً همه بازیکنان هم‌قسم هستند تا نتایج را جبران کنند. انشاءالله هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع سپیدرود باشد و این تیم در ادامه امتیاز‌های خوبی کسب کند. مطمئناً پیروزی‌های به دست آمده برای سپیدرود باعث می‌شود دل هواداران شاد شود.
 
 
حسین کعبی: تنها تیمی بودیم که پرسپولیس را اذیت کردیم/سپیدرود به لیگ یک سقوط نمی کند
 
 
حسین کعبی گفت: مقابل پرسپولیس و فولاد بهترین بازی را به نمایش گذاشتیم و حتی مقابل سرخپوشان حقمان باخت نبود اما در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم.به جرات می توانم بگویم که تنها تیمی بودیم که در سه سال اخیر پرسپولیس را اذیت کردیم.

وی افزود: با جذب چند بازیکن در تعطیلات نیم فصل می توانیم با قدرت در مسابقات شرکت و نتایج دلخواهمان را کسب کنیم.ما به سقوط فکر نمی کنیم و در نیم فصل دوم بردهای زیادی را کسب خواهیم کرد تا با توجه به اختلاف امتیازی که با حریفان داریم به بالای جدول برسیم.

کعبی ادامه داد: مصدومیت بازیکنان ضربه زیادی به تیم وارد کرد و امیدوارم با جذب بازیکنان لازم این ضعف را پوشش دهیم تا کادر فنی برای استفاده از بازیکنان با مشکل مواجه نشود.

کاپیتان تیم سپیدرود اظهار داشت: در تمام بازیها 90 دقیقه به میدان رفتم و از لحاظ بدنی کاملا روی فرم هستم و مشکلی برای حضور در ترکیب سپیدرود ندارم.در این تعطیلات به آمادگی بیشتری خواهیم رسید.
 
 
دیدار تیم های پرسپولیس و سپید رود رشت

 
باتوجه به حضور نظر محمدی در تمرینات، از سوی مالک باشگاه تماسی گرفته شد که هر بازیکنی در تمرینات شرکت کنند ۲۰% از قرارداد آنها کسر خواهد شد.

بازیکنان تیم سپیدرود رشت قرار بود صبح امروز تمرینات خود را ادامه دهند و باتوجه به صحبت های انجام شده از سوی مالک باشگاه مبنی بر برکناری نظر محمدی، او در تمرینات شرکت کرد و مدعی بود باید به صورت کتبی از سوی مالک باشگاه نامه ای به دستش برسد تا در تمرینات حاضر نشود.

باتوجه به حضور نظر محمدی در تمرینات، از سوی مالک جدید این باشگاه تماسی با برخی بازیکنان گرفته شد که در صورت تمرین با حضور نظر محمدی ۲۰درصد جریمه می شوند و همین تهدید باعث شد تا تمام بازیکنان سپیدرورد محل تمرین را ترک کنند.
 
 
التهاب در تمرین سپیدرود با سرمربی قبلی

 
با وجود برکناری از سمت سرمربیگری سپیدرود تمرین امروز این تیم در رشت با حضور سرمربی برکنار شده با التهاب فراوانی توام بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که کیومرث بیات مالک جدید باشگاه سپیدرود تصمیم به برکناری علی نظرمحمدی از هدایت این تیم گرفت پیش بینی می شد با اعلام رسمی این خبر سرمربی سپیدرود و دستیارانش دیگر در تمرینات حاضر نشوند؛ اما این اتفاق رخ نداد تا با حضور کادرفنی سابق در محل تمرین شاهد التهاب عجیبی در جمع گیلک های لیگ برتر باشیم.


نظرمحمدی و دستیارانش در حالی امروز سر تمرین حاضر شدند که مدعی هستند با توجه به این که بیات هنوز به صورت قانونی مالکیت باشگاه را در اختیار ندارد تصمیمات و احکامی که صادر کرده است هیچ وجاهت قانونی نداشته و از همین رو آنها هنوز به صورت رسمی سکاندار سپیدرود هستند.


نکته جالب توجه این که در تمرین امروز سپیدرود همه بازیکنان و بزرگان تیم نیز حضور داشتند؛ اما همه چیز تحت الشعاع اتفاقاتی بود که از شب گذشته در اردوی تیم رخ داد و منجر به تغییرات متوالی در کادر فنی شد.

 
 
طرفین را به آرامش دعوت می‌کنم / کوچک‌ترین لغزشی زحمات 50 ساله سپیدرود را به باد خواهد داد
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی درگیر سپیدرود می‌خواهم با آرامش عمل کنند و بدانند کوچک‌ترین لغزش و اشتباهی می‌تواند زحمات 50 ساله این تیم را هدر دهد.

مسعود رهنما ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با بیان اینکه نقطه نظرات وی به‌صورت رسمی از سایت اداره کل ورزش و جوانان اطلاع‌رسانی می‌شود اظهار کرد: هرگونه مصاحبه‌ای از جانب بنده که از سایت اداره ورزش و جوانان نباشد کذب محض است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد افزود: می‌بایست از ظرفیت‌های حامیان مالی، هیأت فوتبال گیلان، بازیکنان و کادر فنی تیم که از گذشته بودند استفاده شود و آرامش به تیم تزریق شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه کوچک‌ترین اشتباه در این مسیر می‌تواند تمام زحمات 50 ساله برای سپیدرود را هدر دهد تصریح کرد: سپیدرود با خون دل به این نقطه رسیده است و کوچک‌ترین لغزشی، تمام تلاش‌هایی که در 50 سال گذشته و به‌ویژه سه سال و نیم اخیر کشیده است و برند بزرگ سپیدرود را دوباره سر زبان‌ها انداخته است را به دوران فراموش‌خانه لیگ دسته دوم خواهد برد.
 
 
انتخاب سرمربی جدید سپیدرود رشت

 
تابناک / امید روانخواه جانشین علی نظر محمدی در تیم فوتبال سپیدرود رشت شد.

مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت امروز اعلام کرد : با توجه به اینکه امید روانخواه دارای مدرک مربیگری درجه A  آسیاست و با باشگاه سپیدرود قرارداد دارد ، وی از این پس به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خواهد کرد.
کیومرث بیات با بیان اینکه علی نظر محمدی سرمربی سابق تیم سپیدرود به دلیل اینکه مدرک مربیگری A آسیا نداشت از کار برکنار شد افزود : کارنامه ناموفق و باخت های پیاپی سپیدرود در نیم فصل نخست لیگ برتر یکی از دلایل دیگر برکناری وی بود.
وی با اشاره به اینکه سرمربی سابق سپیدرود به اندازه کافی برای نشان دادن شایستگی و توانمندی خود و همچنین سر و سامان دادن به اوضاع تیم زمان داشت تصریح کرد: مسئولان هیچ تیمی به این اندازه با سرمربی  خود با چنین کارنامه ای مدارا نمی کنند ، که نمونه بارز آن باشگاه استقلال تهران است.
مدیر عامل و مالک باشگاه سپیدرود در ادامه به پیشنهادش به فرهاد کاظمی برای مدیریت فنی این تیم اشاره کرد و گفت : با توجه به سابقه دوستی فرهاد کاظمی با من و همینطور کارنامه درخشان وی در حفظ تیم های در حال سقوط ، برای این پست در نظر گرفته شده است که امیدوارم بپذیرد.
کیومرث بیات افزود : برای تیم های پایه سپیدرود و بازیکن سازی هم سیمائو سیلمار برزیلی به رشت خواهد آمد تا با این باشگاه همکاری کند.
وی از مسئولان گیلان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر رشت خواست برای حفظ سپیدرود در لیگ برتر و شاد نگه داشتن دل هواداران این تیم به میدان بیایند.
مدیرعامل و مالک باشگاه سپیدرود رشت خطاب به برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت : همانطور که در مواقع تبلیغات انتخاباتی لباس سپیدرود را بر تن کرده و وعده حمایت از این تیم ریشه دار گیلان و ایران را داده اید ، الان وارد گود شده و از هیچ کمکی دریغ نکنید.
کیومرث بیات درخصوص حواشی ایجاد شده بعد از برکناری علی نظر محمدی گفت : وی به دنبال اجرای نمایش بود و با حواشی خود شخصیت مربیگری و باشگاه سپیدرود را زیر سوال می برد.
وی با بیان اینکه سرمربی سابق سپیدرود چند بار کناره گیری کرده بود تصریح کرد : در جلسات مختلف به وی اعلام کردم من تازه تیم را تحویل گرفته ام و هنوز بر اوضاع مسلط نیستم و شما فعلا به کار خود ادامه دهید.
مدیر عامل و مالک باشگاه سپیدرود رشت تاکید کرد : تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فرصت خوبی برای تغییر و تحولات و بازسازی سپیدرود است، چرا که اگر تعلل کنیم اوضاع تیم بدتر می شود.
کیومرث بیات افزود : الان بهترین فرصت برای کسانی است که تیم سپیدرود را از ته قلب دوست دارند و می خواهند کمک کنند.
پیش از این دیشب مالک  و مدیر عامل جدید سپیدرود رشت  با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در یکی از فضاهای مجازی علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود و دستیاران وی ، علی بهارمست سرپرست و همچنین رادنی دیدار مدیر رسانه‌ای این باشگاه را از کار برکنار کرد.
کیومرث بیات در این متن سیمائو سیلمار برزیلی را به‌ عنوان سر مربی جدید ، امید روانخواه را به‌عنوان دستیار ، احمد آهنگی را به ‌عنوان سرپرست و علیرضا هوشیاری را بعنوان مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه سپیدر رود رشت معرفی کرده بود.
این در حالیست که کیومرث بیات مالک و مدیرعامل جدید سپیدرود رشت بعد از جلسه ای که چند روز پیش با علی نظرمحمدی سرمربی پیشین این تیم اعلام کرد که وی تا پایان  نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس بر روی نیمکت سرخ ها خواهد نشست.
پیش از این هم بعد از باخت خانگی یک بر صفر سپیدرود رشت مقابل پرسپولیس در چهارشنبه گذشته علی نظر محمدی با انتشار متنی در صفحه منصوب به خود در یکی از فضاهای مجازی ازهواداران این تیم ریشه دار گیلان و ایران خداحافظی کرده بود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
 
 
 
نکته روز؛ روانخواه از نصف سپیدرود جوان‎تر است!
 
 
با تغییر و تحولات عجیبی که طی چند ساعت اخیر در باشگاه سپیدرود رشت رخ داده، امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شده است. او در هفته‎های گذشته دستیار علی نظرمحمدی بود و بعد از کنار گذاشته شدن او توسط مالک جدید، هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت. نکته جالب درباره روانخواه سن و سال پایین اوست. روانخواه 31 ساله است و هدایت تیم بحران‌زده سپیدرود اولین تجربه سرمربیگری اوست. در همین تیم فعلی سپیدرود چند بازیکن هستند که از نظر سنی بزرگ‌تر از سرمربی جدید این تیم هستند. حسین کعبی، محسن حسینی، محمد نزهتی، هادی موسوی، احمد آهی و ... بازیکنانی هستند که از نظر سنی بزرگ‎تر از روانخواه هستند و باید دید ارتباط معمولی سرمربی و بازیکن، میان روانخواه با این بازیکنان به چه صورتی انجام خواهد شد!

 
بیات برای کمک به سپیدرود نظرمحمدی را برکنار کرد/ حضورم در کادرفنی هنوز قطعی نیست


کاپیتان سابق سپیدرود رشت درباره حضور در کادرفنی سرخپوشان گفت: قرار شده فردا جلسه‌ای در این باره با آقای روانخواه داشته باشم و اگر جواب مثبت بود به کادر اضافه بشوم.

سهیل حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تغییر و تحولات در باشگاه سپیدرود رشت گفت: به هر حال ما هم از این اتفاق شوکه شدیم و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند با وجود دوسال زحمت نظرمحمدی در سپیدرود برای کمک به باشگاه نظرمحمدی را برکنار کند و کادرفنی جدید معرفی شوند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه امید روانخواه به عنوان سرمربی معرفی شد ایشان با من تماس گرفتند و برنامه من را پرسیدند تا برای کمک به باشگاه به کادرفنی اضافه شوم. قرار شده فردا جلسه‌ای در این باره با آقای روانخواه داشته باشم و اگر جواب مثبت بود به کادر اضافه بشوم. هنوزچیزی قطعی نشده و منتظر فردا هستیم.

کاپیتان سابق سپیدرود درباره نتیجه گیری سپیدرود به همراه علی نظرمحمدی عنوان کرد: آقای نظرمحمدی در حد بضاعت مالی تیم بدی را آماده مسابقات نکردند. بدشانس بودند که خلاف بازی‌های خوب توپ هایشان گل نشد. باید این تغییرات را به فال نیک بگیریم با اینکه رابطه‌ای با ایشان ندارم اما معتقدم باید با احترام با نظرمحمدی برخورد شود.

وی افزود: صعود به لیگ برتر به دلیل هواداران بوده و اگر آنها الان هم حمایت کنند در لیگ برتر می‌مانیم و تغییرات مثبت خواهد بود. با توجه به جوی که در تیم هست و همدلی بازیکنان اتفاقات خوبی در راه است و تغییرات در بازی می‌شود در اولین بازی نیم فصل دوم دید.

حق شناس در پایان عنوان کرد: بازیکنان خواهان این هستند که روانخواه به تیم برگردد و همه معتقدند ایشان به تیم کمک‌های شایانی خواهند کرد. اگر به کادرفنی اضافه نشوم به عنوان تماشاگر اولین بازی نیم فصل را در ورزشگاه تماشا می‌کنم چون از زمان خداحافظی از فوتبال با پیراهن سپیدرود به ورزشگاه نرفتم.
 
 
 
اینستاگرامی نیامدم تا اینستاگرامی بروم


سرمربی تیم سپیدرود رشت در رابطه با برکناری از این تیم می گوید من در اینستاگرام سرمربی تیم نشده ام تا بخواهم در اینستاگرام از کار برکنار شوم.

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی و سپیدرودی ها این روزها یکی از مهمترین کانون اخبار در فوتبال ایران محسوب می شوند. پس از فعل و انفعالات اخیر در این باشگاه و در حالیکه سرمربی سپیدرودی ها با دستور خریدار این تیم از سمت خود برکنار شد با او صحبت کردیم تا نظر او را در این رابطه جویا شویم.


او درباره برکناری خود از سرمربیگری سپیدرودی ها گفت: چیزی به طور رسمی در این باره به من اطلاع داده نشده است. من در اینستاگرام سرمربی سپیدرود نشده ام تا با یک پست اینستاگرامی از کارم برکنار شوم. دوستانی که می خواهند در تیم نباشم بیایند و طی فرایند قانونی، نامه بزنند و در آن قید کنند عذر من را از تیم خواسته اند. چرا باید به دلیل یک پیام در صفحات اجتماعی کارم را کنار بگذارم و سر تمرین نروم؟


نظرمحمدی در این باره ادامه داد: من در حضور آقایان رهنما و مومنی حکم سرمربیگری ام را گرفتم و اکنون نیز باید این دوستان اگر من را نمی خواهند با نامه ای رسمی این را بگویند تا من بدانم که دیگر نباید به تمرین بروم. فراموش نکنیم که این تیم هنوز مالک ندارد و آقای بیات تنها خریدار این باشگاه هستند و به همین دلیل نمی توانند در رابطه با عزل و نصب ها به تنهایی تصمیم گیری کنند. به هرحال موضوع برکناری و آغاز به کار در تیم سپیدرود باید با دستور مالک قانونی باشگاه یعنی آقای مومنی باشد.


سرمربی سپیدرودی ها در پایان گفت: نمی دانم چه اتفاقاتی در حال افتادن است. شب گذشته در جلسه ای با آقای بیات حضور داشتیم و در رابطه با برنامه های تیم به صحبت پرداختیم اما پس از اتمام جلسه خبر دادند که ایشان در صفحه اجتماعی خبر تغییرات در تیم دادند. به هرحال امیدوارم هرچه سریعتر تیم به شرایط خوب بازگردد تا تمرینات آن به حالت عادی برگردد و زمان آماده سازی تیم را از دست ندهیم و مالک قانونی تیم نیز در رابطه با تغییرات ایجاد شده در این تیم اظهارنظر کند تا تکلیف مشخص شود و در نهایت این تیم و هوادارانش متضرر نشوند.
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: باشگاه سپیدرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار