تابناک / مجمع انتخابات ریاست هیات کاراته استان گیلان، هفته گذشته با حضور محسن آشوری دبیر فدراسیون و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 09 December 2017
تابناک / مجمع انتخابات ریاست هیات کاراته استان گیلان، هفته گذشته با حضور محسن آشوری دبیر فدراسیون و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

رضا رسولی، اسفندیار زیال، حسن صیدگر، آریامن قویدل و اشکان مژدهی کاندیدای ریاست هیات بودند و با انصراف آریامن قویدل، اشکان مژدهی و اسفندیار زیال رای گیری بین ٢ نفر دیگر برگزار شد که رضا رسولی با ۱۱ رای به عنوان رئیس جدید هیات کاراته گیلان برای مدت ۴ سال انتخاب شد و حسن صیدگر ۵ رای کسب کرد.

هیئت کاراته گیلان مدتی است درگیر مسائل و انتخاب های سیاسی شده است. پیش از این عبدالرضا بی آزار در مقطعی جایگزین اسفندیار زیال شده بود که البته در کمتر از ۲ ماه استعفا داد و شاید به عبارتی عطای کاراته را به لقای آن بخشید و رفت!

پس از آن اسفندیار زیال مجددا به عنوان سرپرست در راس این هیئت قرار گرفت اما از همان هفته های نخست بازگشت زیال، زمزمه های حضور رضا رسولی به جای او به گوش می رسید و گفته می شد حداقل ۹ رای به سبد آرای او ریخته خواهد شد.

این در حالی است که در روزهای اخیر شنیده ها حاکی از آن بود مسعود رهنما تلویحا گفته بود که رضا رسولی انصراف خواهد داد و زیال در راس هیئت باقی می ماند!

بر اساس شنیده ها از وحید حسنی پور خواهرزاده مسعود رهنما و رئیس هیئت کاراته شهرستان رشت به عنوان یکی از حامیان اصلی رضا رسولی در این انتخابات نام برده می شود و گفته می شود تاثیر زیادی در پیروزی رسولی داشته است.

ضمن آنکه باید پرسید آیا روز گذشته تماس تلفنی و موضوع خاصی اتفاق افتاده است یا تصمیم و رای شخصی بوده است؟ البته این شنیده ها، تنها در حد شنیده است و به طور قطعی تایید نمی شود و فرصت و حق پاسخگویی برای افرادی که از آنها نام برده شده است محفوظ است.

اما فارغ از اینکه رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت چه میزان توانمندی و اثرگذاری در این هیئت خواهد داشت و آیا یکی از اصلی ترین امیدها در بین هیئت های گیلان برای کسب مدال المپیک سیاست زده خواهد شد یا خیر، سوالاتی باقی می ماند که در ادامه از رضا رسولی و مسعود رهنما می پرسیم و در آینده نیز باقی مباحث را مطرح می کنیم.

آقای رسولی! برای هیئت کاراته وقت نخواهید گذاشت یا اینکه از کارهای عقب مانده رشت از جمله در حوزه ترافیکی و عمرانی به راحتی عبور می کنید و از این پس شش دانگ در خدمت هیئتی که امید اصلی گیلان برای کسب مدال المپیک است خواهید بود و وقت خود را آنجا صرف خواهید کرد؟
 
آقای رسولی! چه هدفی از حضور در هیئت رئیسه هیئت های ورزشی متعدد دارید؟ بیلیارد ، بوکس ، کاراته … این اهداف سیاسی است یا ورزشی؟ اگر ورزشی است لطفا با ذکر مثال چند مورد از دستاورد ها را برای تنویر افکار عمومی اعلام کنید. اگر نیت کمک به ورزش است آیا حتما باید رییس یا عضو هیئت رئیسه بود و کمک کرد؟! امکان پذیر نبود که به جای گرفتن ریاست از کسی که سالها برای هیئت زحمت کشیده بود و افتخارات فراوانی برای کاراته گیلان به ارمغان آورده بود؛ در کنار او می ماندید و به او کمک می کردید؟! رضا رسولی که در سال های گذشته می شناختیم چنین نگاه و روحیه ای نداشت. آیا قدرت و شورانشینی بر روحیاتتان اثر گذاشته است؟!
 
    آقای رهنما! دستاورد هیئت های ورزشی گیلان از حضور سیاسیون چه چیزی بوده است که در غیابشان به دست نمی آمد؟ اگر دستاورد خاصی داشته است لطفا جهت تنویر افکار عمومی اعلام کنید.
 
    آقای رهنما! آیا جمله "شورا و شهرداری به کار خود ؛ مسعود رهنما به کار خود” برایتان آشنا نیست؟

به هر حال امیدواریم هم هیئت کاراته ، هم شورای اسلامی شهر رشت و هم همه مسئولین و شهرمان سرافراز و موفق باشند اما بعضی تصمیمات عجیب سوالات فراوانی را ایجاد می کند…

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار