تابناک گزارش می دهد ؛
در این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر سپیدرود رشت به برتری دست یابد.
کد خبر: ۵۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 06 December 2017
 
پیروزی پرسولیس برابر سپیدرود در رشت
 

تابناک / در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم پرسپولیس برابر سپیدرود رشت به برتری رسید.

در این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر سپیدرود رشت به برتری دست یابد.
 
این مسابقه از هفته پانزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
نیمه اول این بازی با میدان داری تیم پرسپولیس اغاز شد اما در ادامه تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط یافت و دو موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما نتوانست از این فرصت ها سود ببرد و این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود رشت بر بازی تسلط داشت و حملاتی را روی دروازه تیم پرسپولیس پایه ریزی کرد اما هیچ یک از این حملات به ثمر ننشست تا اینکه تیم پرسپولیس در دقیقه 82 توسط علی علیپور به گل دست یافت تا پیروز این میدان باشد ؛ بعد از دریافت این گل بود که افشین وهابی گزارشگر تلویزیونی این مسابقه با طعنه به نظرمحمدی گفت: انصافا نمی شود گفت که همه چیز به خاطر مسائل مالی و نبود پول است!
 
قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک های سعید قاسمی و علیرضا ایلدرم بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، محسن ربیع خواه از تیم پرسپولیس کارت زرد دریافت کرد.
 
پیش از این بازی و تا پایان هفته چهاردهم ، تیم پرسپولیس با کسب 30 امتیاز در مکان نخست و تیم سیپدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار داشتند.


اظهارات سرمربی پرسپولیس پس از برد تیمش برابر سپیدرود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه در مقابل حریف بسیار خوبی بازی کردیم و بازی سختی بود، اظهار داشت: هر تیم روز خوب و بد دارد اما امروز پرسپولیس بد بازی نکرد.

برانکو ایوانکوویچ  گفت: خیلی خوشحالم سرمربی پرسپولیس هستم و در چنین ورزشگاهی با حضور پرشور هواداران فوتبال توانستیم این بازی را ببریم.

وی با اشاره به اینکه انتظار چنین بازی سختی را داشتیم، اظهار کرد: سپیدرود بسیار بهتر از جایگاهش بازی می‌کند. از این نتیجه بسیار خوشحالم زیرا سپیدرود بسیار تیم تهاجمی است و بسیار خوب بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در مقابل حریف بسیار خوبی بازی کردیم و بازی سختی بود، اظهار داشت: هر تیم روز خوب و بد دارد اما امروز پرسپولیس بد بازی نکرد.

برانکو با بیان اینکه مقابل ذوب آهن ۵۰۶ پاس دادیم که ۸۶ درصد آن به درستی صورت گرفت، افزود: از میانه زمین سپیدورد به سختی می توان عبور کرد و در این بازی به دنبال ارسال پاس های سرعتی و حرکت از جناحین بودیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری بازی نیز گفت: معمولا در خصوص داوری صحبت نمی‌ کنم اما به نظرم داورها عالی هستن و داوری در چنین بازی ساده نیست.

وی در رابطه به قرعه کشی آسیا نیز با بیان اینکه این بازی‌ها یک سطح بالاتر از آسیا است، اظهار داشت: گروه سختی داریم اما آماده ایم مقابل هر تیمی بازی کنیم.

برانکو با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی مشکل ایجاد می‌کند اظهار کرد: نمی خواهیم زمین را بهانه کنیم و این زمین هم برای ما و هم برای سپیدرود یکی بود.

وی در خصوص تمدید قرارداد خود نیز گفت: خیلی خوشحالم که هم مدیریت باشگاه و هم هواداران دوست دارند من در تیم‌ بمانم اما یکسری مسائل هست که باید بر روی آن به توافق برسیم.

برانکو این برد را به حامد، هوادار پرسپولیس که در بازگشت از یکی از بازیها تصاف کرد، تقدیم کرد.

استعفای مجازی سرمربی تیم سپیدرود پس از باخت برابر پرسپولیس + عکس

علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود پس از شکست برابر پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از سمت خود استعفا کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم سپیدرود رفت که موفق شد با تک گل علی علیپور بازی را به نفع خود به پایان برساند.

علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود پس از پنجمین شکست متوالی این تیم، با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران سپیدرود خداحافظی کرد.

علی نظرمحمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "حلالم کنید خداحافظ".

 استعفای مجازی سرمربی تیم سپیدرود پس از باخت برابر پرسپولیس + عکس

 
 
کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل سپیدرود، اقدام به سلفی گرفتن کردند!

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در برابر سپیدرود با تک گل علیپور سلفی گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس که ساعاتی پیش موفق شدند مقابل سپیدرود با گل علی علیپور در رشت به برتری برسد بعد از پایان این بازی به همراه کادر فنی، سلفی گرفتند.

علی علیپور، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۸ گل به ثمر رسانده است.

پرسپولیس

 

کعبی:پولی که دادند فقط خرج قبض آب و برق ما است!/ تیم ما فقط از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد
 
 
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم ما فقط از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد.
                                                                                                    
حسین کعبی در مورد بازی پرسپولیس و سپیدرود اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود اما دیدند که سپیدرود در این بازی به دنبال کسب 3 امتیاز بود. متأسفانه ما 5 بازی گذشته را فوق‌العاده بودیم اما نمی‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم مخصوصا در این بازی که مقابل پرسپولیس اینقدر خوب فوتبال بازی می‌کند به میدان رفتیم اما می‌گویند تیمی که گل نزند گل می‌خورد. مطمئن باشید که تیم ما فقط از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد که دلیل آن هم مشکلات مالی است.

وی درباره اینکه بازیکنان سپیدرود قبل از این بازی شارژ مالی شدند، تصریح کرد: به ما 5،6 میلیون تومان پول دادند که این پول قبض تلفن، موبایل،گاز و آب خواهد شد. با این مبالغ کار ما راه نخواهد یافت. بازیکنان ما 2 سال است که پول نگرفته‌اند. 200 میلیون تومان آورده‌اند و گفتند که برای بازیکنان. من از آقای بیات تشکر می‌کنم و از اینکه این مبالغ را داده ناراحت نمی‌شوم اما باید این را در نظر گرفت که بازیکنان ما دچار مشکلات روحی و روانی هستند.
 
 
 
پرسپولیس امروز تاریخ ساز شد !

پرسپولیس رکورد بیشترین امتیاز تاریخ نیم فصل را مال خود کرد. 
 
 پرسپولیس با اینکه هنوز یک بازی عقب افتاده از نیم فصل اول مقابل نفت آبادان دارد، موفق شد با 14 بازی یک رکورد بسیار مهم را کسب کند. پرسپولیس توانست رکورد بیشترین امتیاز نیم فصل را بشکند.

سپاهان در لیگ دوم موفق شده بود 31 امتیاز کسب کند، حالا پرسپولیس این رکورد را شکست. شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در 14 بازی با کسب 33 امتیاز این رکورد را مال خود کنند.

در صورتی که آن ها در بازی عقب افتاده هم مقابل نفت آبادان موفق به پیروزی شوند، رکورد خود را محکم تر می کنند.
 
 
 
درگیری ناظر بازی با فیلمبردار در رشت

 
دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل آغاز شد.

* در نیمه دوم این دیدار علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود در یک صحنه اعتقاد داشت جلال حسینی روی مهاجم تیمش خطا کرده است و به همین دلیل اعتراض بسیار شدیدی به داوری داشت.

* رفیعی، ناظر این دیدار به فیلمبردار صداوسیما برای استقرار دوربین روی پیست تارتان تذکر داد که این تذکر به درگیری لفظی بین ناظر و فیلمبردار منجر شد.

* تعدادی زیادی از هواداران سپیدرود به علت تکمیل ظرفیت ورزشگاه به صورت ایستاده در حال تماشای بازی بودند.

* بازی در نیمه دوم با روشن شدن نورافکن‌های ورزشگاه پیگیری شد.

* پس از اعلام خطا به سود تیم سپیدرود هواداران پرسپولیس اقدام به پرتاب بطری کردند.

* در یک صحنه صادق محرمی و پویا نزهتی با یکدیگر درگیر شدند.

به علت فاصله دور ورزشگاه سردار جنگل تا شهر رشت تعداد از تماشاگران در دقیقه 80 ورزشگاه را ترک کردند.

درگیری ناظر بازی با فیلمبردار در رشت

درگیری ناظر بازی با فیلمبردار در رشت

درگیری ناظر بازی با فیلمبردار در رشت
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار