کد خبر: ۵۳۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 06 December 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی، کاهش محسوس دما ، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات استان از امشب (چهارشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که موجب شکل گیری جریانات جنوبی (وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها) می شود ولی از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی، کاهش محسوس دما، بارندگی، وزش باد (گاهی شدید) و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز استان را قسمتی ابری تا ابری، وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها، طی شب از سمت غرب استان، رگبار و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، احتمال رعد و برق و تگرگ، در رتفاعات بتدریج با بارش برف پیش بینی کرد.
غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 21 درجه مربوط به ماسوله و کمینه دما با شش درجه مربوط به لاهیجان بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت را نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 16 و 9 درجه عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار