کد خبر: ۵۳۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 06 December 2017
تابناک / معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران در استانداری در پی وقوع زمین لرزه 4.8 ریشتری غروب سه شنبه گفت: 61 پایگاه اورژانس در استان در آماده باش بسر می برند.

حجت شعبانپور سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون از مصدومیت شش نفر در لنگرود گزارش رسیده که این افراد در حین فرار و یا براثر پرتاب شی خارجی به سر و بدن شان آسیب دیده اند.
 
وی اظهار داشت : به فرمانداران و تمامی دستگاه های اجرایی آماده باش داده ایم و در صورتی که در یک شهرستان بر اثر زلزله مشکلی بوجود بیاید ، فرمانداران شهرستان های دیگر به عنوان شهرستان معین به کمک آن شهرستان می روند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان خاطرنشان کرد:به دستگاه های اجرایی و حتی بخش های خصوصی نیز آماده باش داده شده است.
وی تصریح کرد: مردم نگران نباشند، مشکل خاصی نیست اما هوشیار باشند و برای مقابله با مشکلات احتمالی پیش بینی هایی را داشته باشند.
وی یادآورشد: یک پس لرزه سه ریشتری بعد از این زلزله شهر کومله از توابع لنگرود را لرزاند.
در جلسه مدیریت بحران که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد، تمامی دستگاه های اجرایی و امدادی از جمله هلال احمر، اورژانس، شرکت برق، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی ، فرماندهی نیروی انتظامی حضور داشتند.
همچنین ستاد مدیریت بحران در شرق گیلان تشکیل شد.
بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هشت دهم ریشتر، ساعت 18 و 57 دقیقه و 17 ثانیه و در عمق 23 کیلومتری زمین، استان گیلان را لرزاند.
کانون این زمین لرزه شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار