کد خبر: ۵۳۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 06 December 2017
تابناک / سردار مصطفی پور درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با احتمال وقوع زلزله مجدد در سطح استان گیلان گفت: همه رده های های تیپ میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در آماده باش هستند و آماده امداد رسانی در صورت وقوع زلزله مجدد و به مردم هستیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین مصطفی پور فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی نیروی زمینی سپاه درباره میزان آمادگی تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نزسا برای مقابله با زلزله احتمالی مجدد؛ عنوان داشت:تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده امداد رسانی به مردم است.

وی افزود: در صورت نیاز ما آماده ایم هرگونه کمک مورد نظر اعم از آمادی، پشتیبانی ، پزشکی و لجستیکی را در اختیار مردم عزیز استان گیلان قرار دهیم.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان یاد آور شد: به همه رده های تیپ آماده باش داده شده و همه در آماده باش کامل هستند. به فرماندهان رده ها و گروه های مهندسی نیز آماده باش دادیم تا در صورت لزوم وارد میدان شوند و همه امکانات و تجهیزات مهندسی خود را برای کمک و امداد رسانی به کار بگیرند.

سردار مصطفی پور با بیان اینکه تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه آماده ارائه کمک های پشتیبانی و لجستیکی است ؛ یادآور شد: به گردان های رزم و مهندسی و سایر گردان ها آماده باش دادیم و به یاری خدا مشکلی پیش نمی آید و در صورت لزوم در کمترین زمان ممکن برای امداد رسانی حضور خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: تجهیزات مهندسی ما آمادگی لازم را دارند تا در کمترین زمان ممکن برای امداد رسانی در صحنه حضور پیدا کنند و در زمان ماموریت های مختلف همچون برف استان گیلان این موضوع را نشان دادیم.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه با تاکید بر آمادگی کامل واحدهای این تیپ برای امداد رسانی احتمالی گفت: آماده ایم برابر تدابیر فرمانده نیروی زمینی سپاه انجام وظیفه کنیم .

وی درباره توانمندی آمادی تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه برای امداد رسانی احتمالی در سطح استان گیلان عنوان داشت: ما در حد توان تجهیزات لازم همچون پتو و چادر را داریم و آماده امداد رسانی لجستیکی و اضطراری در صورت لزوم هستیم . امکانات لازم را در حد توان برای کمک های اولیه داریم و در بحث های امدادی ؛ سیستم های گرمایشی و چادر و پتو را برای در اختیار دادن در نظر داریم و در صورت ایجاد بحران برای امداد رسانی همه جانبه آماده ایم.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: بهداری ما آماده امداد رسانی شبانه روزی است و در صورت ایجاد زلزله احتمالی مجدد آماده امداد رسانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار