کد خبر: ۵۳۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 05 December 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به تمجید از حریف فردای تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر پرداخت و آن را بهترین تیم ایران در دو دهه اخیر فوتبال ایران دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی فردای ما با یک حریف باکیفیت است. پرسپولیس در دو فصل گذشته باکیفیت‌ترین تیم دو دهه اخیر فوتبال ایران بوده است. برانکو تیمش را با ترکیب هماهنگ به میدان می‌فرستد و دستش باز است.

وی افزود: ما بر خلاف پرسپولیس از لحاظ مهره شرایط خوبی نداریم و مجبوریم به تعدادی از جوانان خود اعتماد کنیم. ما خوب می‌دانیم که هواداران از نتایج اخیر تیم اصلاً راضی نبوده و به نوعی سرخورده شده‌اند به این خاطر نهایت تلاش‌مان را برای پیروزی در بازی فردا انجام خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب بتوانیم هواداران‌مان و کلاً مجموعه سپیدرود را خوشحال کنیم.

سرمربی سپیدرود در ارتباط با آخرین وضعیت مصدومان تیمش یادآورد شد: پویا نزهتی، حسین کعبی و امید سامکن بازیکنان مصدوم ما هستند که وضعیت‌شان 50 - 50 است و امیدواریم آنها حداقل در لیست 18 نفره ما قرار بگیرند.

نظرمحمدی در واکنش به این موضوع که کی‌روش اعلام کرده در نیم‌فصل دوم می‌خواهد ملی‌پوشان داخلی را بعد از هر مسابقه به مدت یک روز و نیم در اختیار داشته باشد، گفت: به عقیده من در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر شده است و بازیکنان فشار بیشتری را متحمل خواهند شد. از طرفی هوا سرد و بارانی شده و در این شرایط بازی‌ها هم سنگین‌تر و احتمال مصدومیت بازیکنان هم بیشتر می‌شود. با این حال همه باید با تیم ملی همکاری کنیم. مخصوصاً اینکه تیم ملی در گروه بسیار سختی قرار گرفته است و باید در شرایط خیلی خوبی راهی جام جهانی شود. خوشبختانه در این هشت سالی که کی‌روش سرمربی تیم ملی است از همکاری با او ضرر نکرده‌‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار