کد خبر: ۵۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 04 December 2017
تابناک / مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم فوتبال سپیدرود در صورت کسب امتیاز برابر پرسپولیس ، 800 میلیون ریال پاداش نقدی دریافت می کند.

کیومرث بیات روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده ، به تیم فوتبال سپیدرود رشت در صورت کسب نتیجه مساوی و یا پیروزی برابر پرسپولیس ، پاداش نقدی تعلق می گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد : گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت در چند دیدار اخیر متحمل شکست شده و نتایج خوبی را نیز کسب نکرده ، اما بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم قدرتمند پرسپولیس هستند.
 
وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت مصمم هستند که در دیدار برابر پرسپولیس که عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کرده، با یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، امتیاز کسب کنند.
 
وی در مورد مسایل مالی باشگاه سپیدورد رشت نیز بیان کرد: قبل از بازی حساس تیم سپیدرود رشت برابر پرسپولیس، یک تزریق مالی نیز انجام خواهد شد و در این راستا ، روز سه شنبه 14 آذر ماه این امر انجام می شود تا بازیکنان سپیدرود رشت با روحیه مناسب رو در روی تیم پرسپولیس قرار گیرند.
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر چهارشنبه 15آذر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم پرسپولیس با کسب 30 امتیاز از 13 مسابقه در مکان نخست و تیم سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز از 14 بازی در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار