تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه مجموع بدهی و تعهد شهرداری رشت حدود ۷۳۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: به منظور ساماندهی وضعیت موجود، در کنار تلاش برای درآمدزایی بیشتر و ایجاد درآمد های پایدار، وصول مطالبات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۵۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 04 December 2017
تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه مجموع بدهی و تعهد شهرداری رشت حدود ۷۳۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: به منظور ساماندهی وضعیت موجود، در کنار تلاش برای درآمدزایی بیشتر و ایجاد درآمد های پایدار، وصول مطالبات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسعود نصرتی با اعلام اینکه در ۵۸ روز کاری شورای اسلامی شهر رشت تعامل بسیار خوبی داشته و در تمام مراحل یاری رسان شهرداری بوده است؛ از زحمات، همراهی و همدلی هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی شهر رشت تشکر و قدردانی کرد و رمز موفقیت شهر رشت را در تداوم این تعامل و همدلی دانست.

نصرتی با اشاره به اینکه در این مدت با تمرکز مدیریت شهری بر وصول مطالبات و کاهش بدهی ها، ۴ کمیسیون تسهیل گری راه اندازی شده است گفت: کمیسیون های تهاتر، تخصیص، اولویت بندی املاک و اولویت بندی پروژه های عمرانی به همین منظور راه اندازی شدند.

شهردار رشت با بیان اینکه مجموع بدهی و تعهد شهرداری رشت حدود ۷۳۰ میلیارد تومان است تصریح کرد: به منظور ساماندهی وضعیت موجود، در کنار تلاش برای درآمدزایی بیشتر و ایجاد درآمد های پایدار، وصول مطالبات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نصرتی با اعلام اینکه معوقات حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت در برخی موارد به ۴ و نیم ماه نیز رسیده بود خاطر نشان کرد: هیچگونه کوتاهی در پرداخت حقوق کارکنان پذیرفتنی نیست و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن، پرداخت حقوق و مزایا به روز شود.

شهردار رشت همچنین ضمن اشاره به برخی راهکارهای عبور از وضعیت فعلی گفت: در جلسات ستادی نیز به مدیران مناطق اعلام شده است که امروز تمرکز مناطق باید بر درآمدزایی باشد.

وی تغییر و تحولات صورت گرفته در سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری رشت را نیز در راستای تحقق اهداف مذکور دانست و افزود: معیار انتخاب مدیران شهرداری شایسته سالاری بوده است و تلاش کرده ایم بهترین تصمیم را برای شهررشت اتخاذ کنیم و هم قسم شده ایم که این شهر جزو بهترین ها باشد.

نصرتی در پایان با تاکید بر تعامل با مدیران و نمایندگان، تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص جذب گردشگر، جذب سرمایه گذار و ایجاد درآمدهای پایدار که باید در برنامه های میان مدت و بلند مدت محقق شوند؛ تعامل با مدیران و دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت های ملی نیز حائز اهمیت خواهد بود تا ضمن جبران معوقات و بدهی ها، چرخ توسعه رشت نیز به حرکت خود ادامه دهد و فعالیت ها با سرعت بیشتر ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار