تابناک گزارش می دهد ؛
کارلس پویول درباره هم‌گروه‌های کشورش، پرتغال، ایران و مراکش گفت: گروه خوبی است. دیدار نخست از اهمیت زیادی برخوردار است. ما باید برابر پرتغال به میدان برویم. پرتغال قهرمان اروپا است.
کد خبر: ۵۳۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 02 December 2017

واکنش پویول به هم‌گروهی با ایران
 

مدافع پیشین تیم ملی اسپانیا به هم‌گروهی با ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان مراسم  قرعه‌کشی در کاخ کرملین ستاره‌های فوتبال که برای انجام قرعه‌کشی دعوت شده بودند، راجع به گروه‌های کشورهای‌شان صحبت کردند.

کارلس پویول درباره هم‌گروه‌های کشورش، پرتغال، ایران و مراکش گفت: گروه خوبی است. دیدار نخست از اهمیت زیادی برخوردار است. ما باید برابر پرتغال به میدان برویم. پرتغال قهرمان اروپا است.
 
 
واکنش سرمربی مراکش به همگروه شدن با ایران
 

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به قرعه تیمش در جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.

 تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های ایران، اسپانیا و پرتغال همگروه شده است. این گروه بسیار سخت است و گروه مرگ نام گرفت.

هرو رنارد سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش این‌گونه به گروه تیمش واکنش نشان داد: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم اما با سربلندی به میدان می رویم. گروه سختی داریم. هیچ تیمی دوست ندارد که با اسپانیا هم گروه شود.

به گزارش ایسنا و elsport،او ادامه داد: برای تفریح به روسیه نخواهیم رفت. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا به دور بعد راه پیدا کنیم.
 
 
واکنش سایت AFC ‌به قرعه سخت ایران
 

سایت کنفدراسیون آسیا به قرعه‌کشی جام جهانی واکنش نشان داد و نوشت ایران برای صعود از دور گروهی به روسیه خواهد رفت.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در گروهی دشوار با تیم‌های اسپانیا، قهرمان سابق جهان، پرتغال، قهرمان فعلی اروپا و مراکش هم‌گروه شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم‌های آسیایی در جام جهانی در گروه‌های جذابی قرار گرفتند. ایران بهترین تیم آسیا باید با اسپانیا، پرتغال و مراکش رقابت بکند. ایران امیدوار است که بتواند تابستان آینده از گروه خود صعود کند. آن‌ها تاکنون موفق به انجام این کار نشدند.

در طرف مقابل عربستان دیگر نماینده آسیا در گروه نخست با روسیه، مصر و اروگوئه هم‌گروه شده است و استرالیا دیگر نماینده قاره آسیا نیز باید در جام جهانی برابر فرانسه، پرو و دانمارک بازی کند. همچنین کره جنوبی به مصاف تیم‌های آلمان، مکزیک و سوئد خواهد رفت و در نهایت ژاپن باید لهستان، سنگال و کلمبیا دیدار کند.

 
حمله کاربران ایرانی به صفحه اجتماعی رونالدو
 
 
کاربران ایرانی یکی از صفحات اجتماعی، به صفحه اجتماعی ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال هجوم بردند.

قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه امروز انجام و تیم ملی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه B همگروه شد.

پس از مشخص شدن همگروهی ایران با پرتغال، کاربران فضای مجازی به صفحه رسمی «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی پرتغال در اینستاگرام هجوم بردند و انواع جملات را در آخرین پُست منتشر شده توسط رونالدو به کار بردند.

مشابه چنین اتفاقی چهار سال قبل و پس از مشخص شدن همگروهی ایران با آرژانتین در جام جهانی 2014 نیز رخ داده بود و کاربران ایرانی یک فضای منفی را به وجود آوردند که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

 
 
 وپتگی: گروه خیلی سختی داریم/ ایران قبل از بازی با سوریه گل نخورده بود


سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به هم‌گروهی با ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز (جمعه) عصر برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد.

یولن لوپتگی پس از قرعه‌کشی نسبت به این گروه واکنش نشان داد و گفت: گروه سخت و پیچیده‌ای است و بازی‌های خیلی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در پایان اظهار کرد: هیچ کس تیم‌های حاضر در گروه ما را آسان نمی‌داند.

سرمربی اسپانیایی درباره ایران گفت: ایران و مراکش؟ گروه خیلی سختی خواهد بود. ایران پیش از دیدار با سوریه (آخرین بازی مرحله مقدماتی) گلی دریافت نکرده بود. این تیم مدت‌ها است که تحت هدایت کارلوس کی‌روش است. ایران اولین تیم آسیایی بود که توانست به جام جهانی صعود کند.
 
 
 
کی‌روش: انتظار داشتم با روسیه هم‌گروه شویم اما حالا باید با ۲ تیم خاص بازی کنیم
 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیمش در مرحله گروهی جام جهانی کار دشواری خواهد داشت.

به گزارش سایت روزنامه گل، کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و در مرحله انتخابی تا بازی آخر گل نخوردیم. بازی با مراکش سخت خواهد بود. ما با تیم‌های سختی هم‌گروه شدیم، اما باید ببنیم چه می‌شود. ما تیمی معرفی کردیم که بازیکنانش فوق‌العاده‌ای بودند، تیمی که  بازیکنانش تعهد خیلی بالایی دارند.

وی همچنین درباره صعود از گروه B جام جهانی 2018 خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک فوتبال خوب ارائه دهیم. ما به‌عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کردیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که «پیش از این دوست داشتید با چه تیمی هم‌گروه نشوید؟» تصریح کرد: نظر من ساده است، نمی‌خواستیم جلوی تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌های بزرگ و سخت هستند. انتظارم این بود که جلوی روسیه بازی کنیم، ولی خب در جام جهانی جلوی اسپانیا و پرتغال قرار می‌گیریم؛ دو کشور خاص برای من، پرتغال که کشور خودم است و اسپانیا که در آنجا مربی رئال مادرید بودم.

سرمربی تیم می فوتبال ایران درخصوص اینکه این تیم چقدر شانس صعود خواهد داشت, خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم شانس خوبی داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده است، اینکه برای مردم و ملت ایران ایجاد خوشحالی کنیم، هر بازی برای ما یک بازی خاص است و در هر بازی سعی می‌کنیم که عزت و اعتبار فوتبال ایران را ارتقا دهیم و اعتبار برای فوتبال ایران و هواداران به ارمغان بیاوریم.
 
 
خداداد عزیزی: اسپانیا و پرتغال امشب از ترس‌شان تا صبح نمی‌خوابند!/ بهتر است از گروه‌مان لِفت بدهیم!
 
 
خداداد عزیزی واکنش خیلی جالبی به قرعه‌کشی جام جهانی نشان داد و می‌گوید که بهتر است از گروه‌مان لفت بدهیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خداداد عزیزی همچنان همان آدمی است که می‌خواهد حتی در شرایط سخت هم شوخ‌طبعی‌اش را حفظ کند. با اینکه به‌نظر می‌رسد او از هم‌گروهی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B مسابقات جام جهانی تعجب کرده، سعی می‌کند خونسردی‌اش را حفظ کند.

خداداد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم می‌گوید که شاگردان کی‌روش به‌عنوان تیم اول از گروه‌شان صعود می‌کنند، اما با این حال بهتر است از گروهی که در آن قرار گرفته‌اند، لفت بدهند!

تسنیم: آقا خداداد، قرعه‌کشی را دیدید؟!
بله، حالا با پرتغال و اسپانیا افتادیم، مگر چه می‌شود؟

تسنیم: قرعه‌مان خیلی سخت شد.
نه، خیلی هم خوب بود؛ عالیِ عالی بود! فکر می‌کنم یکی از اتفاقات خوب جام جهانی همین هم‌گروهی ما با پرتغال و اسپانیا بود. افتادن با این تیم‌ها از لحاظ روحی هم بچه‌های ما را بالا می‌برد. این بچه‌ها شاید این باور را پیدا کنند که می‌توانیم از گروه‌مان بالا برویم.

تسنیم: فکر نمی‌کنید دیگر خیلی بیش از اندازه کارمان سخت شد؟
در فوتبال این حرف‌ها مطرح نیست. فکر می‌کنم آنها (پرتغال و اسپانیا) امشب تا صبح نخوابند که با ایران هم‌گروه شدند.

تسنیم: از خوشحالی؟
نه، از ترس‌شان (می‌خندد)! من خیلی امیدوارم، اما اگر از گروه‌مان لِفت بدهیم بهتر است!

تسنیم: حالا فکر می‌کنید ما بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم؟
بله، خیلی امیدوارم.

تسنیم: حالا به‌نظرتان در کنار ایران, اسپانیا صعود می‌کند یا پرتغال؟!
فرقی ندارد، ما برویم بالا، آن یکی تیم هم هر کدام می‌خواهد تیم دوم بیاید که برویم سراغ غول‌ها!

تسنیم: یعنی حتی می‌گویید به‌عنوان تیم اول هم از گروه‌مان بالا می‌رویم!
بله، ما بازی اول را می‌توانیم ببریم و به‌عنوان تیم اول بالا برویم.

تسنیم: واقعاً تَه دل‌تان می‌گوید که ما صعود می‌کنیم؟!
فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد. خیلی امیدوارم.

تسنیم: و نظر واقعی و کلی‌تان در مورد گروه ایران‌؟
گره سختی است، اما کاری نمی‌شود کرد. ما باید در این مدت باور بچه‌ها را بالا ببریم. هرچقدر که با این تیم‌ها هم‌گروه می‌شویم، باور بچه‌های‌مان بالا می‌رود و تمرینات‌مان را بیشتر می‌کنیم و هم می‌توانیم فکر حرفه‌ای داشته باشیم.
 
 
رسانه‌های اسپانیایی ایران را چگونه می‌بینند؟


مطبوعات اسپانیا تیم ملی ایران را حریف آسانی نمی‌دانند.

به گزارش ایسنا، پس از مشخص شدن هم‌گروهی اسپانیا با ایران، رسانه‌های این کشور به توصیف تیم ملی ایران پرداختند.

روزنامه ABC ایران را یک تیم منظم عنوان کرد که توانست ۱۱۰۸ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این تیم آسیایی با هدایت کارلوس کی‌روش دومین حریف اسپانیا در جام جهانی خواهد بود.

این تیم به راحتی و با قاطعیت توانست پنجمین حضورش را در روسیه قطعی کند.

روزنامه آس نیز به عملکرد خوب کی‌روش اشاره کرد و نوشت: ایران با هدایت سرمربی پرتغالی دومین حضور پیاپی‌اش را در جام جهانی تجربه می‌کند. ستاره این تیم سردار آزمون است. ایران با وجود این که نتوانست در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود اما یکی از بهترین دوره‌های خود را تجربه می‌کند و حریف آسانی نخواهد بود.
 
 
  سانتوس: گروه‌مان فامیلی است/ من و کی‌روش دوست قدیمی هستیم

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی پرتغال نسبت به همگروهی با ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز (جمعه) عصر برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد.

سانتوس سرمربی رتغال پس از قرعه‌کشی نسبت به این گروه واکنش نشان داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در مسکو گفت: « من و کارلوس دوست قدیمی من است و چند سال با یکدیگر کار کردیم. این گروه یک جورایی فامیلی است و کشورهایی چون مراکش اسپانیا و پرتغال هستند که با یکدیگر همسایه هستند و حضور کی روش هم ایران را به ما نزدیک کرده است. بازی با ایران سخت خواهد بود و می دانم تیم قدرتمندی دارید و چند بازیکن شما در اروپا بازی می کنند.»
 
 
 برنامه کامل بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه


برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی جام جهانی روسیه مشخص شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، برنامه‌ این رقابت‌ها نیز اعلام شد و به این ترتیب تیم ایران زمان بازی‌های خود را شناخت.

ایران در گروه خود با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.

برنامه بازی‌های ایران به شرح زیر است:

ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.
 
 

واکنش چهره‌ها به قرعه کشی جام جهانی 2018+تصاویر

 

بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان به قرارگرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان دادند.

حمیدرضا تاجی: مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه روز گذشته در کاخ کرملین مسکو با حضور نمایندگان و سرمربیان تیم ها برگزار شد.

اما ایران در این رقابت‌ها در گروه B  که به عقیده کارشناسان گروه مرگ نامیده شده، با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شده است.

بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان و بازیکنان تیم ملی در صفحات مجازی‌شان به این قرعه کشی واکنش نشان دادند.

در ادامه تعدادی از آن ها را مشاهده می‌کنید:


حمبید فرخ نژاد، بازیگر


مهدی مهدوی کیا، بازیکن سابق تیم ملی


سعید عزت اللهی، بازیکن تیم ملی


علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی در جام جهانی 2014


آزاده صمدی، بازیگر


رضا قوچان نژاد، بازیکن تیم ملی ایران


مهدی بن عطیه، بازیکن مراکشی یوننتوس ایتالیا


امیر مهدی ژوله، نویسنده و بازیگر


حسین ماهینی، بازیکن پرسپولیس


سیامک انصاری، بازیگر


سردار آزمون، مهاجم تیم ملی


کریم انصاری فر، مهاجم تیم ملی


برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات باشگاه پرسپولیس


وینفردشفر سرمربی آلمانی باشگاه استقلال


برزو ارجمند، بازیگر

 


محمد بحرانی، گوینده


مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن تیم ملی


پویا امینی، بازیگر


سوسن حسنی دخت، گوینده خبر


بهرنگ علوی، بازیگر


کوماندیانا، مجری و گزارشگر روس مراسم قرعه کشی

 

 

کاربران شبکه های اجتماعی نیز شوخی هایی با این قرعه کشی کردند که چند تا از آن ها را از نظر می‌گذرانید:


ما گروه مرگ رو به گروه زندگی تبدیل می کنیم...نگران نباشید

(تلوزیون را خاموش می کند)

محمدرضا شکیبایی


الان ملت موندن بریزن پیج رونالدو یا اینیستا؟
امین میمندیان


آقا من اینستاگرام بازیکنای مراکش رو بلد نیستم خب!

محمدعلی ارسطا


‏گروه B مث اینه بری محل غریب بخوای دعوا کنی
همه همسایه ان اصلا حس بازی دور همیه براشون
امیر اکبری


‏اگه مردید بیاید کشتی

رضایی

 

ما که برمیگردیم ایران، دیگه اسپانیا میدونه و برزیل و لهستان

امین میمندیان

دیگه واسه قهرمانی رو ما حساب نکنید! مرسی ... اه

محمدعلی ارسطا


طوری شده که بایدعراقچی رو ببریم خودکارشو پرت کنه

مهندس خبرنگار

 


واکنش روزنامه ها به قرعه کشی جام جهانی:

کیهان:
هدف بعدی، رونالدو!

آرمان:
اولین جام جهانی بدون آیت الله

شرق:
دستان بن بست شکن آندو-اینیستا

آفتاب یزد:
عادل: نمی شود
فیگو: می شود

ایران:
مذاکره، تنها راه عبور از بحران های گروه در جام جهانی

بهار:
دومینوی بدشانسی

همشهری:
فشارهای اینستاگرامی، رفتن به جام جهانی را متوقف نمی کند.

جام جم:
دربست مسکو

رسول شاکرین

 

از الان پیج داوران جام جهانى رو فالو کنید.!

راضیه ویسی

 

با لطف خدا که بهتر از هر سالیم
تقدیر هرآنچه رو کند خوشحالیم

پشت سر تیم ملی خود هستیم
همواره به یوزهایمان می‌بالیم

حسن لملیکی‌زاده

 

میگن کیروش تو سالن مراسم جا انداخته و میگه همون یه امتیاز همیشگی رو بدین اصلا ما نمیاییم!

مهدی پیرهادی

 

اولین تیم رفتیم جام جهانی
اولین تیم هم برمی گردیم

علی جواهری

 

حداقل این خوبی رو داره که ستاره به تعداد هست به همه پیراهن می رسه!

محمدرسول نوروزی

 

▫️الان رضا صادقی میاد میگه اینقدر مرگ بر آمریکا گفتیم خودمون افتادیم گروه مرگ
t.co/uePx77RxHD

▫️مثبت فکر کنید بوفون تا همینجاشم نرسید
t.co/0YfVnXyvFY

▫️این گروه گروه مرگ نیست، گروه اول قبره
t.co/FrVYp2I0FK

▫️همون بهتر ایتالیا حذف شد وگرنه الآن جای مراکش با ما هم‌گروه می‌شد.
#قرعه‌کشی
t.co/7iCG7iCvCm

▫️در فصل پرتقال تیم پرتغال با مربی پرتغالی همگروه شد
t.co/6MF6bmYwDY

 

* برنامه بازی‌های ایران

ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود 25 ژوئن (4 مرداد 96) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

 
 
سلطانی فر: هم گروهی با بزرگان، یک فرصت است
 
 
وزیر ورزش و جوانان عقیده دارد تیم ایران در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان بعد از المپیک به میدان می رود و هر چند در گروه سختی قرار گرفته ایم، ولی امیدوارم تیم ایران بهترین نتیجه را در بین تیم های آسیایی بگیرد

ورزش سه: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در رابطه با نتایج قرعه کشی جام جهانی گفت : هم گروهی با بزرگان فوتبال جهان نظیر اسپانیا و پرتغال فرصت بسیار خوبی برای رویارویی فوتبال ایران و نمایش شایسته توان بهترین تیم آسیایی است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:  تیم ایران درمرحله انتخابی جام جهانی بدون شکست یکی از بهترینها بود و امیدوارم در مرحله نهایی جام جهانی هم با قدرت ، توان فوق العاده فوتبال ایران را به نمایش بگذاریم.

دکتر سلطانی فر گفت : خوشبختانه اولین بازی ما در مقابل مراکش است و امیدوارم با کسب نتیجه ای مناسب به مصاف دو تیم دیگر گروه برویم.
 
دکتر سلطانی فر با اشاره به تدارک وسیع فدراسیون فوتبال و حمایت وزارت ورزش و دولت از برنامه های فدراسیون و تیم ملی گفت : بهترین تدارکات و بازیهای دوستانه را تا قبل از شروع جام جهانی روسیه برای تیم ملی و دفاع از هویت و حیثیت فوتبال ملی در نظر خواهیم گرفت.

 
صحبت های عجیب کی روش علیه تاج
 
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمیخواهم هیچ مشکلی با فدراسیون داشته باشم اما نمیتوانم نامه‌های ارسالی از طرف فدراسیون را قبول کنم.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش بعد از مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی در جمع نمایندگان رسانه‌های ایرانی در حالی تاکید می‌کرد از طرف فدراسیون به او نامه زده شده که در خصوص مسائل غیر فنی صحبت نکند،  در خصوص همگروهی ایران با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B جام‌جهانی اظهار داشت: شرایط به هیچ عنوان تغییر نکرده است . بنده ایمیلی از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کردم که اگر صحبت کنم جریمه خواهم شد و من این را قبول نخواهم کرد. به همین جهت نمی‌خواهم برای آقای تاج و فدراسیون فوتبال مشکل سازی کنم.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چه مسائلی تکنیکال و چه مسائلی تکنیکال است. سعی کردم از فدراسیون بپرسم تفاوت مسائل فنی با غیر فنی چه چیزی است. آماده‌سازی برای جام‌جهانی فنی است یا غیر فنی؟ اگر حرفی بزنم که برای آماده‌‌سازی احتیاج به حمایت مالی‌ داریم،  مشکل خواهم داشت اما روز بعد رئیس فدراسیون فوتبال از من درخواست می‌کند از معاون محترم رئیس جمهور درخواست کمک مالی کنم. در عین حال نمی‌دانم صحبت کنم یا نکنم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: نمی‌خواهم هیچ مشکلی با فدراسیون داشته باشم و در حالی که خم می‌شوم، خاضعانه از رسانه‌ها بابت حضورشان در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی تشکر می‌کنم اما نامه‌هایی که از تاج دریافت کردم برای من قابل قبول نیست. این نامه‌هایی که به من تحمیل شده است را نمی‌توانم قبول کنم.
 
 
مجری زن مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ به مردم ایران پیام داد.

 
ماریا کوماندنایا مجری زن مراسم قرعه‌کشی با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «مردم ایران، راضی هستید؟»

منظور وی در این پیام اشاره به نوع پوشش و لباسش در مراسم قرعه‌کشی بود که پیش از این عنوان شده بود پس از رایزنی سردار آزمون قول داده بود به نحوی لباس بپوشد که مراسم از تلویزیون ایران قابل پخش باشد.
 
پیام مجری زن مراسم قرعه‌کشی به ایرانی‌ها

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار