کد خبر: ۵۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 30 November 2017


تابناک / فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از نخستین سفر شهرستانی استاندار گیلان به این بندر مرزی خبرداد.

 یونس رنجکش گفت : دکتر سالاری استاندار جدید گیلان نخستین سفر کاری خود در شهرستان های استان را به منظور بررسی توانمندی ها، مشکلات و موانع توسعه را به شهرستان آستارا اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در این سفر که از یکماه پیش مقدمات آن بر اساس دستور استاندار در بررسی مشکلات، ظرفیت ها و پیشنهادات آغاز شده است، با حضور بیش از ۲۰ مدیرکل ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی به همراه مدیران عامل بانک ها انجام می شود.

رنجکش ادامه داد: یکی از برنامه ریزی های جدی استاندار گیلان در شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان ها حضور در این مناطق با دستور کار ویژه و رسیدگی به آن هاست که اولین سفر آن با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان مرزی بندر آستارا در بعد داخلی و خارجی به این شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی آستارا افزود: در این سفر یک روزه که روز پنجشنبه نهم آذرماه انجام می شود در یک برنامه ریزی فشرده جلسات متعددی با حضور مدیران اجرایی، شوراهای اسلامی، شهرداران، دهیاران، نخبگان و برگزیدگان فرهنگی و اجتماعی و همچنین سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: استاندارگیلان چندی پیش نیز به منظور شرکت در نشست مشترک مسئولان راه آهن جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران به آستارا سفر کرده بود و در این مدت دوماهه اخیر این دومین سفر ایشان به این شهرستان مرزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار