آرین منش:
سخنان عارف در خصوص عدم رعایت حقوق معلمان و اینگونه اظهارات از سوی رییس فراکسیون و جریان سیاسی حاکم در مجلس و دولت نوعی فرافکنی است چرا که امروز باگذشت پنج سال از حاگمیت جریان اصلاحات بر دولت و اکثریت مجلس شورای اسلامی میبایست آقای دکتر عارف در مقام پاسخگویی و ارایه کارنامه و عملکرد جریان اصلاحات ظاهر شوند و دلایل وخامت معیشت معلمان و بویژه پیش کسوتان رنج کشیده آموزش و پرورش رابیان کنتد.
کد خبر: ۵۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 24 November 2017
عارف فرافکنی می کند! / بدون هراس مقصر را به مردم معرفی کنید

به گزارش تابناک رضوی؛ جواد آرین منش نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم در رابطه با سخنان و اظهارات دکتر عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای انجمن اسلامی معلمان مپنی بر تضییع حقوق فرهنگیان وعدم تکریم آنان و همچنین گسترش روزافزون آسیبهای اجتماعی و فرهنگی بدلیل بی توجهی به جایگاه معلمان آظهار داشت:'به نظر من اینگونه اظهارات از سوی رییس فراکسیون و جریان سیاسی حاکم در مجلس و دولت نوعی فرافکنی است چرا که امروز باگذشت پنج سال از حاگمیت جریان اصلاحات بر دولت و اکثریت مجلس شورای اسلامی میبایست آقای دکتر عارف در مقام پاسخگویی و ارایه کارنامه و عملکرد جریان اصلاحات ظاهر شوند و دلایل وخامت معیشت معلمان و بویژه پیش کسوتان رنج کشیده آموزش و پرورش رابیان کنتد.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس گفت: کیست که در زمینه ضرورت و اهمیت فرهنگ و اموزش و پرورش و جایگاه تعلیم و تربیت در توسعه کشور تردید داشته باشد اما امروز باید جریان حاکم توضیح دهد چرا هرروز معلمان و بازنشستگان فقیر تر میشوند ؟مجلس شورای اسلامی چه اقدامی برای تامین معیشت معلمان انجام داده ؟چرا صدای فریادو شعارهای معلمان از دیوار مجلس عبور نمیکند، چرا قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص هماهنگی حقوق اجرا نمیشود،مگر وظیفه اصلی مجلس نظارت بر اجرای قوانین نیست.

آرین منش گفت:اگر منابع و درآمدهای کشور در جایی هزینه میشود که نباید بشود چه کسی و کدام نهاد باید فریاد بزند و مانع شود؟ سوالات و اشکالاتی از این دست مواردی است که میبایست جریان حاکم برای آنها پاسخگو باشد. قرار گرفتن نمایندگان و حاگمیت در جایگاه مطالبه گر و منتقد نوعی فرا فکنی است که باید از آن پرهیز کرد ولااقل شجاعانه و بدون هراس مقصر را به مردم معرفی کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار