تابناک / حمایت از حقوق فعالان صنعت ساختمان وظیفه مدیریت شهری بوده و تمام تلاش خود را در این جهت خواهم نمود.باید از فعالان عرصه ساخت و ساز که به لبیک شهردار و شورا پاسخ مثبت دادند، قدردانی نمایم.هر چه که شما از من بیشتر بخواهید، من بیشتر وقت می گذارم و از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان دریغ نخواهم کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 24 November 2017

تابناک / حمایت از حقوق فعالان صنعت ساختمان وظیفه مدیریت شهری بوده و تمام تلاش خود را در این جهت خواهم نمود.باید از فعالان عرصه ساخت و ساز که به لبیک شهردار و شورا پاسخ مثبت دادند، قدردانی نمایم.هر چه که شما از من بیشتر بخواهید، من بیشتر وقت می گذارم و از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان دریغ نخواهم کرد.

مسعود کاظمی در جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان ساخت و ساز لاهیجان در سالن همایش شهرداری لاهیجان اذعان داشت: حمایت از حقوق فعالان صنعت ساختمان وظیفه مدیریت شهری بوده و تمام تلاش خود را در این جهت خواهم نمود.باید از فعالان عرصه ساخت و ساز که به لبیک شهردار و شورا پاسخ مثبت دادند، قدردانی نمایم.

وی افزود: در این جلسه می خواهیم با همفکری فعالان صنعت ساختمان مشکلات این عزیزان را بررسی و برای حل آن تلاش کنیم.

شهردار لاهیجان با قدردانی از مدیران قبلی که در این شهر تلاش کردند و آثار خوبی گذاشتند، اضافه کرد: ۷۵ درصد بودجه شهرداری لاهیجان و بخش عمده ای از شهرداری ها از ساخت و ساز است و امروز برگزاری جلسه با صاحبان این صنف یک نقطه عطف می باشد.

وی با بیان اینکه لاهیجان شایسته بهترین ها است و مردم این شهر هم لایق بهترین ها هستند، گفت: اعضای شورای شهر لاهیجان خود از بهترین ها بوده و سوابق خوبی دارند.

کاظمی افزود: در جلسه ای که با استاندار گیلان داشتم از ایشان دعوت کردم یک روز مهمان مردم لاهیجان باشند، تا بتوانیم پتانسیل های این شهر نمونه گردشگری را از نزدیک تشریح کنیم و برای توسعه و آبادانی لاهیجان تلاش نماییم.

شهردار لاهیجان خطاب به فعالان ساخت و ساز اظهار کرد: تا زمانی که طرح تفصیلی تعریف نشده ما می توانیم از حقوق شما دفاع کنیم و سیاست های ما با حمایت اعضای شورای شهر، حمایت از ساخت و ساز بر مبنای اصول و قانون می باشد.

کاظمی با بیان اینکه من اعتقاد به عدالت دارم، گفت: نگاه ما به محلات کم برخوردار است و برای توسعه لاهیجان برای همه محلات شهر برنامه ریزی خواهیم کرد و احداث سرای محلات و اجرای پروژه هشت محل، هشت بهشت از جمله این برنامه ها در محلات قدیمی شهر لاهیجان است.

وی با بیان اینکه از فعالان ساخت و ساز انتظار دارم در کنار مدیریت شهری باشند،گفت: این کمک دو طرفه است و تلاش خواهیم کرد، با شفاف سازی در شهرداری و همچنین حضور میدانی این شهر تغییرات زیادی ایجاد شود.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه پیشنهادهای فعالان ساخت و ساز در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت، افزود: بطور مطمئن هر شهروندی یک حقوقی دارد و مدیریت شهری در کنار پارلمان محلی شهری لاهیجان درصدد حل مسائل و مشکلات پیش رو خواهد بود.

کاظمی اضافه کرد: هر چه که شما از من بیشتر بخواهید، من بیشتر وقت می گذارم و از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی شهر لاهیجان دریغ نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های خود برای توسعه لاهیجان را در ۲۰۰ صفحه به اعضای شورای شهر ارائه کرده است، گفت: اطلس سرمایه گذاری شهرداری تهیه شده و به روز رسانی می شود و در تلاش هستیم که بودجه شهرداری را سال آینده به سمت غیرنقدی ببریم.

اعضای شورای شهر لاهیجان نیز در این جلسه آمادگی خود را برای تعامل با فعالان ساخت و ساز و همکاری با سرمایه گذاران اعلام کردند.

فعالان ساخت و ساز لاهیجان هم ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به جهت برپایی جلسه و تبیین دیدگاههای خود برای توسعه شهر و تشریح برنامه های حمایتی از ساخت و ساز در لاهیجان به بیان مشکلات و درخواست های خود برای بهبود و رفع موانع امر ساخت وساز پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با مدیریت شهری اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار