کد خبر: ۵۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 23 November 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، کاهش نسبی دما و بارندگی در استان تا سه روز آینده خبر داد.

مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه به نسبت ناپایدار طی 72 ساعت آینده در منطقه است که بر این اساس طی این مدت شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، بارندگی، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق مهیاست.
 
وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی متناوب، گاهی وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش بینی کرد.
 
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 28 درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با سه درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 27 و 12 درجه ذکر کرد.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به بندرکیاشهر با نزدیک به 34 میلیمتر بوده و در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت نیز بارش افزون بر 24 میلیمتر باران ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار