استاندار گیلان خبر داد ؛
تابناک / استاندار گیلان استاندار گیلان در آیین کلنگ زنی احداث پل بتنی جدید برروی سد قوام روستای کتشصت آبادان گفت: درد ملموس جامعه اشتغال است و مردم مطالبات اقتصادی و اشتغال محور دارند؛ با همکاری و همراهی یکدیگر و استفاده صحیح از ظرفیت‌های شهرستانی می توانیم جهت پیشبرد اهداف توسعه ای گام های مؤثری برداریم.
کد خبر: ۵۲۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 23 November 2017
تابناک /  استاندار گیلان استاندار گیلان در آیین کلنگ زنی احداث پل بتنی جدید برروی سد قوام روستای کتشصت آبادان گفت: درد ملموس جامعه اشتغال است و مردم مطالبات اقتصادی و اشتغال محور دارند؛ با همکاری و همراهی یکدیگر و استفاده صحیح از ظرفیت‌های شهرستانی می توانیم جهت پیشبرد اهداف توسعه ای گام های مؤثری برداریم.
 
 
 
 

مصطفی سالاری در این مراسم در محل بقعه آقاسیدحسین روستای کتشصت آبادان برگزار شد، تصریح کرد: عادت ندارم در مراسم کلنگ‌زنی شرکت کنم و تنها چیزی که بهانه ی من برای شرکت در این مراسم است، حضور در بین مردم این منطقه و شنیدن حرف دلشان است.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی که از هفته آینده با شکل جدیدی کلید خواهد خورد، اظهار داشت: برای هر شهرستان یک شبانه روز کامل را در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم در قالب نشست با شهرداران، دهیاران و اعضاء شورای اسلامی شهر و روستا، نشست با نمایندگان اصناف و اقشار شهرستان و بازدید از مناطق مختلف و حضور در بین مردم، برای پیشبرد اهداف توسعه محور استان گام های موثری برداریم؛ هدف اصلی ما اولویت بندی پروژه ها و رفع نیازمندی های استان بر اساس خواست و نظر مردم است.

استاندار گیلان گفت: هدف اصلی ما اولویت بندی پروژه ها و رفع نیازمندی های استان بر اساس خواست و نظر مردم است.

 سالاری با بیان اینکه بخش عمده ی توجه ما به موضوع کشاورزی و بوم‌گردی روستایی معطوف است، گفت: بایستی به گونه‌ای تصمیم گیری کنیم که با ایجاد درآمد پایدار برای مردم روستایی، تغییر ملموسی در زندگی آنها ایجاد شود.

وی در پایان سخنانش گفت: همه این اقدامات با هدف جلب رضایت مردم که پیش زمینه جلب رضایت خداوند است، صورت می‌گیرد.
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار