کد خبر: ۵۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 22 November 2017
تابناک / 11 خانه ویژه محرومان و یک پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره برداری رسید.
 
افتتاح چندین طرح در گیلان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان فرمانده سپاه رودبار امروز گفت : به مناسبت هفته بسیج 6 خانه ویژه محرومان هر کدام با 50 متر مربع زیربنا به مددجویان این شهرستان اهدا شد.
سرهنگ جاوید فلاح افزود : برای ساخت این خانه ها در مجموع یک میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز گفت : در سومین روز از هفته بسیج 3 خانه هرکدام با زیر بنای 50 متر مربع و در مجموع با 900 میلیون ریال هزینه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در روستاهای نومندان لیسار ، نوت آباد و چوبر واگذار شد.
سرهنگ پرویز بیدار افزود : 600 میلیون ریال هزینه ساخت این خانه ها از اعتبارات هدیه مقام معظم رهبری و 300 میلیون ریال باقی مانده از محل کمک هلای خیران تامین شد.
 
جانشین سپاه ناحیه لنگرود هم خبر داد : به مناسبت هفته بسیج یک خانه محرومان با 50 متر مربع زیربنا و 35 میلیون ریال هزینه در روستای لیسه رود بخش کومله لنگرود به بهره برداری رسید.
سرگرد پاسدار علی یعقوبی افزود : هزینه ساخت این خانه از محل کمک های خیران و سپاه ناحیه لنگرود تامین شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز گفت : در سومین روز از هفته بسیج یک پایگاه مقاومت بسیج در روستای بیدرون این شهرستان افتتاح شد.
سرهنگ داریوش خوشحال افزود : این پایگاه با 50 متر مربع زیربنا و در مدت 6 ماه با 150 میلیون ریال هزینه ساخته شد.
 
حمید جانباز فرمانده سپاه ماسال گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس یک خانه مددجویی با 70 متر مربع زیربنا و با 300 میلیون ریال هزینه در روستای گامیشبان این شهرستان به بهره بردرای رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار