کد خبر: ۵۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 21 November 2017
تابناک / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با حضور در منزل شهید حججی، به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی جبهه مقاومت و پایان داعش را به خانواده شهید تبریک گفتند.

صبح امروز و پس ارسال پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به حضور رهبر معظم انقلاب درباره نابودی کامل داعش در منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد به همراه نماینده ولی‌فقیه در این ناحیه با حضور در منزل شهید حججی، به نمایندگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پیروزی را به خانواده شهید تبریک گفتند.

مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد در این دیدار با اعلام خبر این پیروزی اظهار کرد: در سخنرانی که چند ماه قبل سردار سلیمانی در گیلان داشتند، وعده نابودی کامل داعش در منطقه و اعلام گرفتن انتقام خون شهید حججی را تا سه ماه دیگر اعلام کردند و امروز بعد از گذشت دو ماه، شاهد تحقق این وعده هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: این پیروزی‌ها مرهون و مدیون خون تمام شهدایی است که در راه دفاع از حرم جانفشانی کردند به خصوص شهید محسن حججی، و این پیروزی را در درجه اول باید به این شهدا تبریک گفت که در سایه ایستادگی، استقامت و ایثار خود چنین پیروزی را رقم زدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد، در ادامه تصریح کرد: اگر با نگاه واقع‌بینانه به رویدادهای این 6 سال در منطقه نگاه کنیم، به این باور خواهیم رسید که اگر حضور ما نبود، امروز باید در خاک کشورمان با دشمنان مقابله می‌کردیم و امنیت امروز جامعه مدیون جان‌فشانی‌های این شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج و اعلام شکست کامل داعش در منطقه افزود: این تقارن گواه این نکته است که بسیج 20 میلیونی که امام در 38 سال قبل دستور تشکیل آن را دادند، امروز به ثمر نشسته است و این شجره طیبه تا امروز در همه زمینه‌ها مدافع این نظام و انقلاب بوده است.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوالفضل پیراسته نیز تصریح کرد: پیروزی‌هایی که در منطقه شاهد هستیم، و تشکیل جبهه مقاومت با عنوان‌های مختلف چون حزب‌الله، حشدالشعبی، انصارالله و زینبیون همه به برکت تفکر بسیجی است که در تمام کشورها رایج شده است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد ادامه داد: هدف اصلی استکبار برای حضور در منطقه، ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی است و ایثارگری‌ها و مقاومت‌های این شهدا بار دیگر نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند و خون این شهیدان هیچ‌گاه بی‌ثمر نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار