تابناک / به گزارش روابط‌ عمومي شهرداري لاهيجان، به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج مسعود كاظمي، شهردار لاهيجان پيامي به شرح زير صادر نمود.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 21 November 2017
تابناک / به گزارش روابط‌ عمومي شهرداري لاهيجان، به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج مسعود كاظمي، شهردار لاهيجان پيامي به شرح زير صادر نمود.
 
تاريخ پرحماسه انقلاب اسلامي سرشار از صحنه‌هاي سرنوشت سازي است كه نقش كارآمد و تاثير گذار بسيج و اخلاص و فداكاريهاي بسيجيان دريادل همچون نگيني درخشان بر تارك آن مي‌درخشد و اين نهاد ارزشمند انقلابي از بدو تاسيس تاكنون توانسته است با بهره‌گيري از شريف‌ترين و متعهدترين نيروها در صحنه‌هاي مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آباداني ايران اسلامي و مقابله با هجمه‌هاي شوم فرهنگي و عقيدتي، نقشي بسيار حساس، مهم و اساسي را ايفا نمايد.
 
شجره طيبه ‌بسيج ، درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار يقين و حديث عشق مي‌دهد.
 
بي‌ترديد انديشه والا و مكتب پوياي بسيج يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و در پاسداشت و ترويج آن نبايد از هيچ تلاش و كوششي فروگذار بود .
 
پنجم آذر يادآور تشكيل مردمي ترين نهاد ارزشي برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامي و با درايت و هوشياري امام بسيجيان شكل گرفت و متاثر از انديشه هاي تابناك و رهمنودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي رشد و نمو يافت و پايه گذار فرهنگ و تفكري ناب و سازنده در عرصه هاي مختلف گرديد.
 
احساس مسئوليت و تعهد در برابر انقلاب مهمترين و بارزترين ويژگي بسيج است و بسيجيان به بهترين نحو وحدت و همدلي مردم ايرا ن در دفاع از ميهن اسلامي را به ظهور رسانده‌اند.
ضمن گراميداشت هفته بسيج، اين مناسبت بزرگ را به همه بسيجيان سرافراز و دلاور تبريك گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندي ايران اسلامي را مسالت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار