کد خبر: ۵۲۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 21 November 2017
تابناک گیلان / آفرينش-سرخابي هاي پايتخت، در روزي که مي توانستند برنده از زمين خارج شوند، نتوانستند امتيازات کامل ديدارهاي شان را به دست آورند و قدرنشناس فرصت هاي شان بودند.

    هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال، روز گذشته با برگزاري 6 ديدار به پايان رسيد که در مهم ترين بازي ها،سياه جامگان در مشهد استقلال را متوقف کرد و پرسپوليس هم در ورزشگاه آزادي فرصت صدرنشيني را از دست داد.

    سياه جامگان 0 – 0 استقلال/ قدرنشناسي به سبک آبي ها

    تيم‌هاي سياه‌جامگان مشهد و استقلال در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد. استقلال با وجود انجام يک نمايش اميدوارکننده و برتر، مقابل درخشش کرمي دروازه بان حريف کم آورد تا در عين شايستگي، موفق به پيروزي در اين بازي نشود. شاگردان وينفرد شفر حداقل 5 موقعيت مسلم گلزني را هدر دادند تا به سادگي 3 امتياز اين ديدار را از دست بدهند. استقلال با اين تساوي 13 امتيازي شد و در رده يازدهم جدول رده بندي قرار گرفت، رتبه اي که اول فصل کسي آن را براي آبي پوشان متصور نمي شد. بهترين بازيکن اين ديدار، محمدرضا کرمي، دروازه بان جوان سياه جامگان بود که با اعتماد به نفس بالا، نمايش فوق العاده اي مقابل مهاجمان استقلال داشت و بارها آنها را در مرز گلزني متوقف کرد. کرمي که تغيير غيرمنتظره مرزبان در اين بازي بود، زيرفشار شديد حملات استقلال خم به ابرو نياورد که اين موضوع از يک دروازه بان جوان کمي بعيد به نظر مي رسيد.

    سپاهان 3 – 0 تراکتورسازي/ نفس راحت کرانچار

    سپاهان با يک نمايش خيره کننده و برتر مقابل تراکتورسازي به پيروزي پرگل و شيريني رسيد تا روزهاي بد اين تيم به پايان برسد.

    نبرد شاگردان کرانچار و گل محمدي در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پايان سپاهاني ها با عملکردي فوق العاده، موفق به پيروزي 0-3 شدند. استارت گلزني سپاهان در اين بازي توسط ساسان انصاري زده شد و او در دقيقه 4 گل اول را زد و سپس در نيمه دوم از روي نقطه پنالتي باز هم دروازه تراکتور را گشود. سومين گل سپاهان هم با ضربه زيباي علي کريمي در دقيقه 84 به ثمر رسيد تا سپاهان با 14 امتياز به ميانه جدول صعود کند و به هوادارانش وعده روزهاي بهتر بدهد.

    اين برد تا حدودي زلاتکو کرانچار را از فشار انتقادات نجات داد تا اين مربي کروات نفس راحتي بکشد و به آينده اميدوار شود.

    سپيدرود 1 – 2 ذوب آهن/ رستگاري در لحظات پاياني

    ذوب آهن بعد از 5 هفته ناکامي، با گل لحظات پاياني دانيال اسماعيلي فر 3 امتياز شيرين از رشت به خانه برد.

    بازي اين دو تيم در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد که در پايان اصفهاني ها 1-2 موفق به پيروزي شدند. ذوب آهن در ابتدا در اين بازي توسط علي حمام دقيقه67 به گل رسيد اما ميثم فردوسي با يک ضربه تماشايي بازي را به تساوي کشاند با اين حال اصفهاني ها در دقيقه (2+90) بازي را به سود خود تمام کردند تا بهت و حيرت بر چهره علي نظرمحمدي بنشيند. بعد از 5 هفته ناکامي، پيروزي تيم امير قلعه نويي مقابل سپيدرود در شرايطي رخ داد که او همواره از سرزمين مادري رشت خاطرات خوبي در ذهن دارد. قلعه نويي و ذوب آهن با اين پيروزي تا رده ششم جدول بالا آمدند تا با اميدواري بيشتري به مسابقات ليگ ادامه بدهند.

    نفت تهران 0 – 1 سايپا / بردي که بيشتر از 3 امتياز مي ارزيد

    يکي از ديدارهاي حاشيه اي هفته دوازدهم، تقابل تيم هاي حميد درخشان و علي دايي بود. اين دو سرمربي که به خاطر اتفاقات فصل 94-93، رابطه خوبي با هم ندارند، تيم هاي شان در ورزشگاه تختي تهران به مصاف هم رفتند که نارنجي پوشان توانستند با تنها گلي که مهدي ترابي در دقيقه 62 به ثمر رساند، بر حريف خود غلبه کنند. نکته جالب اين ديدار، حربه اي بود که دايي براي رودررو نشدن با حميد درخشان به کار برد. او براي اين منشور، در ابتداي بازي به همراه ساير بازيکنان و عوامل تيم به ميدان نيامد تا در خوش و بش هاي ابتداي بازي حضور نداشته باشد. پس از آغاز بازي و پس از دقيقه 1، علي دايي تصميم گرفت که پا به زمين بازي بگذارد تا حتي اتفاقي هم روبروي درخشان قرار نگيرد. اين برد در يک نبرد انتقامي براي دايي، بدون شک بيشتر از 3 امتياز مي ارزيد.

    فولاد 1 – 0 پارس جنوبي جم/ سرانجام ترمز جنوبي ها کشيده شد

    سرانجام با تک گل فرشاد جانفزا، رکورد نباختن پارس جنوبي جم به پايان رسيد.

    فولاد خوزستان و پارس جنوبي جم در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف هم رفتند که اين بازي با تک گل فرشاد جانفزا به سود فولادي ها به پايان رسيد.

    اين بازي صحنه هاي چندان جذابي نداشت و مهم ترين اتفاق آن، پايان رکورد شکست نخوردن شاگردان مهدي تارتار بود.

    پرسپوليس 0 – 0 پديده/ فرصت صدرنشيني از دست رفت

    تلاش شاگردان برانکو براي رسيدن به صدر جدول ثمر نداشت.

    سرخپوشان پايتخت در ورزشگاه آزادي از تيم پديده مشهد پذيرايي کردند که در نهايت دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

    در روزي که پارس جنوبي با باخت خود فرصت رسيدن به صدرجدول را براي پرسپوليس فراهم کرده بود، تيم برانکو نتوانست از اين فرصت استفاده کند تا با 24 امتياز و يک بازي کمتر در رده دوم جدول قرار گيرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار