کد خبر: ۵۲۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 20 November 2017
تابناک / نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایران به‌دنبال جنگ با کشورهای اسلامی نیست گفت: ایران به‌دنبال حمایت از سوریه‌ای است که کشورهای استکباری جنایاتی مانند بمباران شیمیایی را علیه آن انجام داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان منتخب استان گیلان اظهار داشت: تحقق امور خیر در جامعه نیازمند حضور افراد مومن است و بسیجیان نماد همین مومنان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فداکاری‌های امیرالمومنین (ع) در شب لیلةالمبیت عنوان داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس که در راه اسلام جهان خود را بر کف دست می‌گرفتند و روی مین می‌رفتند ادامه دهنده همان مسیر حضرت علی (ع) بودند.

وی با اشاره به جنایات عربستان در یمن و عدم توانایی آنان در مقابله با گسترش تفکر بسیجی در منطقه افزود: این روزها شاهد بودیم که عربستان در نشستی خود را دوست رژیم صهیونیستی معرفی کرد و نشان داد روابط مناسبی با رژیم اشغالگر قدس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: دیروز امام خمینی (ره) و امروز امام خامنه‌ای در صف اول مبارزه با استکبار جهانی ایستاده‌اند و بنیان کارشان را بر این اساس قرار داده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران به‌دنبال جنگ با کشورهای اسلامی نیست عنوان داشت: ایران به‌دنبال حمایت از سوریه‌ای است که کشورهای استکباری جنایاتی مانند بمباران شیمیایی را علیه آن انجام داده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیجیان باید به‌دنبال کسب معارف اسلامی باشند خاطرنشان کرد: بسیجی باید از نظر اخلاقی الگو باشد و با حسن خلق خود مردم را جذب مسیر اسلام و انقلاب کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار