کد خبر: ۵۲۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 19 November 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دما و وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان تا اواسط هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی در منطقه است که بر این اساس شرایط برای افزایش دما و وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: بتدریج از چهارشنبه با تقویت هوای سرد و بارش زا ، افزایش ابر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد تا پایان هفته پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر ، وزش باد جنوبی (گرم، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، پاره ای نقاط جلگه ای مه عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید، بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) ، پاره ای نقاط جلگه ای مه پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با 20 درجه مربوط به رشت و لاهیجان و کمینه دما را با پنج درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.
غلامی کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز 12 درجه ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار