کد خبر: ۵۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 19 November 2017
تابناک / پزشک باشگاه سپیدرود رشت درباره مصدومیت مهاجم تیم سپیدرود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، پویا نزهتی در جریان تمرین روز شنبه احساس ناراحتی کرد و با نظر کادرفنی به تمرینات ادامه نداد و با مشخص شدن جواب آزمایش این بازیکن او دچار پارگی عضله در پای راست شده و در بازی حساس فردا غایب است.

دکتر فیروزی فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود اظهار داشت: در انتهای تمرین روز شنبه و در خلال تمرینات تخصصی مهاجمین پویا نزهتی در عضله چهارسر پای راست خود احساس درد و سوزش کرد که با توجه به درد موجود اجازه ادامه تمرین را به او ندادیم.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه بعد از تمرین با توجه معاینات بالینی و تصویر برداری که از عضله پای پویا نرهتی صورت گرفت متوجه پارگی جزیی در عضله چهارسر رانی او شدیم که بلافاصله درمان فیزیوتراپی را برای او شروع کردیم.

    بیشتر بخوانید:‌ سپیدرود با 3 غایب مقابل ذوب‌آهن

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود در ادامه در مورد احتمال بازی کردن مهاجم سپیدرود در دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به شدت و محل آسیب، فیزیوتراپی او را به صورت فشرده و چند نوبت در روز انجام می‌دهیم و امیدواریم که بتوانیم او را برای بازی در اختیار کادر فنی قرار دهیم، اما تصمیم نهایی منوط به تست‌های فانکشنال است که در روز بازی از او می‌گیریم.

دکتر فیروزی در ارتباط با با آخرین وضعیت نزهتی در اردوی سپیدورد، خاطرنشان کرد: تیم پزشکی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند وی را به دیدار با ذوب‌آهن برساند، اما نزهتی امروز به شدت درد داشت و این درد کار فیزیوتراپی را سخت می کند و مراحل درمان را کند خواهد کرد. باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط درمان وی به چه صورت پیش خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار