کد خبر: ۵۲۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 19 November 2017
تابناک / تیم فوتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در دیداری سخت به مصاف سپیدرود رشت می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در رشت مهمان سپیدرود است، شاگردان قلعه‌نویی که این روزها جایگزین تیم نفت طلاییه در جام باشگاه‌های آسیا شدند، به‌دلیل کسب نتایج ضعیف و سینوسی به شدت تحت فشار هستند. ذوب‌آهن هفته گذشته مهمان تیم تراکتورسازی بود و در این دیدار به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان قلعه‌نویی پس از برد پرگل مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم این فصل تاکنون در هیچ دیداری پیروز نبوده‌اند و تنها صاحب 4 تساوی و یک باخت شده‌اند. باشگاه ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با سرمربی‌گری قلعه‌نویی به‌دنبال قهرمانی بود اما با توجه به نتایج این تیم این امر تا حدود غیرممکن شده است.

ذوب‌آهن بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما در اجرای سیستم بازی مستقیم و خطی تا حدودی ناموفق نشان بوده‌اند، سبزپوشان اصفهانی در بسیاری از دیدارها تیم برتر میدان هستند اما آنطور که باید در نتایج عملکرد خوبی نداشته‌اند و امتیازات را به راحتی از دست داده‌اند.

سبزپوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر رکورد دار مساوی است و این تیم در 11 دیدار گذشته 7 مساوی، 2 برد و 2 باخت کسب کرده، شاگردان قلعه‌نویی برای خروج از بحران و اثبات شایستگی برای حضور در آسیا به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند.

در آن سوی میدان تیم سپیدرود رشت در نخستین حضورش در لیگ برتر عملکرد به نسبت خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در برابر تیمهای بزرگ به سختی امتیاز از دست داده است. شاگردان نظر محمدی با پیروزی در برابر پیکان و پدیده و تساوی برابر سپاهان و سایپا نشان دادهاند حریف آسانی نیستند.

با توجه به جایگاه و عملکرد رشتی‌ها می‌توان گفت این تیم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، این تیم که در دیدار هفته یازدهم برابر پارس جنوبی تن به شکست داده برای بهبود جایگاهش در جدول رده بندی به دنبال کسب هر 3 امتیاز این دیدار است.

در حال حاضر تیم ذوب‌آهن  با 2 پیروزی، 7 مساوی و 2 باخت و کسب 13 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. تیم سپیدرود نیز با 3 برد، 3 مساوی، 5 باخت و کسب 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. تیم‌ پارس جنوبی جم در رده نخست و تیم پرسپولیس تهران و پیکان در رده های دوم وسوم جدول قرار دارند.

پهلوان و 4 دیدار آخر

چهره شاخص این دیدار احسان پهلوان بازیکن جوان ذوب‌آهن  است که انتقال او به تراکتور سازی، برای گذراندن خدمت سربازی تا حدودی قطعی به نظر می‌رسد، اگر این اتفاق رخ دهد این بازیکن جوان تنها 4 بازی تا خداحافظی چندماهه پسر ذوب‌آهن باقی مانده است.

بهترین گلزنان 2 تیم

مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن با 5 گل بهترین گلزن سبزپوشان  و محمد نزهتی با 4 گل زده بهترین گلزن  سپیدرود به شمار می روند.

ذوب‌آهن بدون محروم در رشت

قاسم حدادی‌فر و مهدی رجب‌زاده همچنان 2 غایب بزرگ ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت هستند، رجب‌زاده در چند روز گذشته به تمرینات تیم اضافه شده اما تا زمان رسیدن به شرایط بازی فاصله دارد. ذوب‌آهن بازیکن محرومی برای این دیدار ندارد ولی در سمت مقابل حسین ابراهیمی به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن اصفهان

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ستاری، جورجی ولیسانی، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی

ترکیب احتمالی سپید رود رشت

سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن، محمدرضا الماسخاله، میثم تهی‌دست، میثم فردوسی، توحید غلامی، میلاد قربان‌زاده، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی

برنامه بازی های لیگ

سپید رود رشت_ ذوب‌آهن 14:30

سیاه جامگان_ استقلال 14:45

سپاهان_ تراکتورسازی 14:45

نفت تهران_ سایپا 15:15

فولاد_ پارس جنوبی 16:30

پرسپولیس_پدیده 17:30
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار