کد خبر: ۵۲۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 18 November 2017
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام ۱۳ کامیون و ۱۳ نیسان کالای ضروری به مناطق حادثه‌دیده کرمانشاه گفت: ۱۰ کامیون همراه با اقلام ضروری نیز آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده است.

سردار محمد عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج گیلان از اول روزهای وقوع زلزله به‌صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری اقلام مورر نیاز زلزله‌زدگان کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خودروهای ترابری سپاه قدس گیلان برای همکاری با هلال احمر در راستای ارسال اقلام ضروری به مناطق زلزله‌زده مشغول به فعالیت است گفت: تاکنون 13 کامیون و 13 نیسان اقلام ضروری مردم به استان کرمانشاه اعزام شده است.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه جمع آوری کالای‌های مورد نیاز حادثه‌دیدگان کماکان در حال جمع‌آوری برای ارسال به استان کرمانشاه است، اظهار داشت: 10 کامیون همراه با اقلام ضروری آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان در زمینه خدمت‌رسانی در مناطق حادثه دیده گفت: رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، اعضای بسیج جامعه پزشکی و اعضای گروه‌های جهادی گیلان برای یاری رساندن به مردم زلزله زده در بخش "بیونیج" شهرستان دالاهو کرمانشاه مستقرند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اقلام ارسالی سپاه قدس گیلان برای توزیع در استان کرمانشاه به قرارگاه نجف اشرف سپاه تحویل داده می‌شود اظهار داشت: در صورت نیاز، سپاه قدس گیلان آمادگی در اختیار گذاشتن ماشین آلات خود را نیز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار