تابناک / آبشار دوقلوی تالش محل زیست ماهی قزل آلا است و دلیلش این است که آب آبشار بسیار سرد است حتی می توانید قلاب ماهی گیری خود را اماده کرده و به صید این ماهی بپردازید و خودتان را از گرمای تابستان به خنکای آب این آبشار انداخته و تنی به آب بزنید.
کد خبر: ۵۲۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴ 18 November 2017

تابناک / آبشار دوقلوی تالش محل زیست ماهی قزل آلا است و دلیلش این است که آب آبشار بسیار سرد است حتی می توانید قلاب ماهی گیری خود را اماده کرده و به صید این ماهی بپردازید و خودتان را از گرمای تابستان به خنکای آب این آبشار انداخته و تنی به آب بزنید.

در این مطلب از آبشار زمرد تالش یا آبشار دوقلوی تالش در استان گیلان برایتان می گوییم. حویق شهری در ۳۰ کیلومتری شهرستان آستارا در استان گیلان می باشد که جمعیتی نزدیک بر پنج هزار نفر در این منطقه ساکن هستند و آبشار زمرد یکی از آبشار های این منطقه می باشد که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند . بنابر این از آستارا می توانید خیلی راحت خود را به این شهر برسانید. شهر حویق شهر زیبا و دیدنی می باشد زیرا که فاصله شالیزار های سرسبزش با جنگل انبوهش چیزی در حدود چند کیلومتری بیش نیست شالیزارهایی که در ساحل دریا قرار گرفته اند در جای خودش دیدنی هستند و منظره ی زیبایی از طبیعت را به تصویر می کشند. اگر به سمت ارتفاعات و اراضی جنگلی بروید از آن بالا می توانید به راحتی دریای خزر را به نظاره بنشینید . از دیگر زیبایی ها ی این منطقه آبشار های زیبای آن می باشد که در دل جنگل های این منطقه قرار گرفته اند .

آبشار زمرد تالش

کمی بیشتر درباره آبشار زمرد تالش

گردشگران در  طول تمام فصول سال می توانند برای دیدن زمرد خروشان به حویق و شهرستان تالش بیایند. همیشه این آبشار پرآب و جاری است . آب و هوای روح انگیزی که استان گیلان دارد در کنار زیبایی های شهر حویق  که گل سر سبدش آبشار زمرد می باشد روح شما را زنده خواهد کرد و امید و نشاطی دوباره به زندگی آدم هایی که از این مناطق دیدن می کنند خواهد بخشید. شهر حویق  شهری است از ترکیب دو دهستان چوبر و حویق این شهر تازه تاسیس با شهر تالش حدود چهل کیلومتر فاصله دارد و در استان سرسبزگیلان قرار گرفته است. از متمایز ترین جاذبه های گردشگری کل کشور این منطقه از طبیعت بکر و زیبا می باشد که با قرار گرفتن در یک منطقه ییلاقی و درا دامه ی چند آبشار زیبایی که در بالا دست خود دارد واقعا تماشای آن بی نظیر و لذت بخش است. اگر قصد دیدن این آبشار را کردید و به دیدن آن امدید احتیاط لازم را نمایید زیرا در چند سال اخیر چندی ا هموطنان عزیزمان از مناطق اطراف این آبشار لیز خورده و دچار مصدومیت و حتی از دست دادن جان خود شده اند. آب و هوای خوشی که در این منطقه ساکن است می تواند برای یک اقامت چند روزه مکان خوبی برای گردشگران باشد. مخصوصا در فصل بهار که سر سبزی اینجا چشم انسان را روشن می کند و دل و جانی تازه به روح آدمی می بخشد.

آبشار زمرد

آبشار دوقلو تالش

مشخصات آبشار زمرد تالش یا آبشار دوقلوی تالش

آبشار دوقلوی تالش محل زیست ماهی قزل آلا است و دلیلش این است که آب آبشار بسیار سرد است حتی می توانید قلاب ماهی گیری خود را اماده کرده و به صید این ماهی بپردازید و خودتان را از گرمای تابستان به خنکای آب این آبشار انداخته و تنی به آب بزنید. آبشار هایی در این منطقه وجود دارند به نام آبشار های دوقلو که یکی شان آبشاری بزرگ با ارتفاعی بالغ بر ۱۵ متر در جنگل حویق و دیگری آبشاری نسبتا کوچک و پلکانی که ارتفاع آن به ۴ تا ۸ متر می رسد .

آبشار زمرد تالش در استان گیلان

دسترسی به آبشار زمرد

اگر خود را به شهر حویق در شهرستان تالش برسانید ۹ کیلومتر بعد از بازار حویق آبشار  زمرد را خواهید دید  و با طی مسیری نهایت ۱۵ دقیقه ای با پای پیاده خود را از حویق به روستای زمرد رسانده  ودر طول مسیر از مناظر زیبا و طبیعت بکر و همچنین معماری ساختمان های روستاهای فتح الله و زمرد لذت ببرید  و باپشت سر گذاشتن سراشیبی های نسبتا خطرناک خود را به این آبشار زیبا برسانید. یا از شهرستان تالش با طی مسیری حدود ۴۵ کیلومتر به این آبشار زیبا خواهید رسید. /ماسال نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار