تابناک / آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۵۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 18 November 2017
تابناک / آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش " لاهیگ " در این مراسم که با حضور نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل،رضا اسلامی فرماندار سیاهکل،حجت الاسلام شکسته دل امام جمعه سیاهکل و خانم ساحره میرسیدی مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گیلان برگزار گردید با حضور و استقبال پرشور مردم شهرستان سیاهکل همراه بود.

در این مراسم از زحمات عیسی کاظمی شهردار سابق سیاهکل و آقاجانی سرپرست دو ماهه شهرداری سیاهکل با اهدای لوحی تقدیر و تجلیل شد و با حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و با اهدای حکم توسط مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گیلان دکتر «ایمان محمد پور نیک بین» به عنوان شهردار جدید سیاهکل معارفه شد.

دکتر نیکفر : از امروز نیکفر در کنار نیک بین است

 ذبیح‌الله نیک فر در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیاهکل که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، با تشکر از زحمات اعضای شورا، شهرداران، نمایندگان و مسئولین گذشته، اظهار کرد: تلاش‌های مسئولین گذشته موجب شد تا بتوانیم مسیری را سپری کنیم که بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم که منجر به تحول در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب نیک‌بین به‌عنوان شهردار سیاهکل، گفت: بهترین اتفاق در شهرستان سیاهکل افتاد و هر پنج نفر اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل به‌اتفاق شهرداری با تحصیلات و وجدان کاری خوب را انتخاب کردند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بابیان اینکه از امروز نیک فر در کنار نیک‌بین است، تصریح کرد: من در مسئولیت نماینده مجلس در کنار شورا و شهردار سیاهکل و دیلمان هستم تا این شهرستان به‌جایگاه واقعی خود برسد.

نیکفر بابیان اینکه سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه دارای تاریخی کهن هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان سیاهکل بهترین شرایط خدادادی و طبیعی را دارد و امیدوارم با تلاش مسئولین فرهیخته به‌جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی گفت: از تمامی مسئولین انتظار داریم در کارهای خودشان دقت داشته باشند زیرا از رفتارها، پیگیری‌ها و اعمال ما؛ آثار به‌جا می‌ماند که باید ارزشمند باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ضمن تشکر از مردم، ارتش، سپاه و بسیج ابراز کرد: ارتش و سپاه و بسیج مردمی در کنار یکدیگر زحمات زیادی برای زلزله‌زدگان کشیدند.

نیکفر افزود: امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و سپاه به‌واقع پس از انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌هایی که به آن نیاز بود با جدیت ورود کرد و تمام توان خود را به‌وسیله بسیج مردمی به کاربرد.


 حجت السلام شکسته‌دل : شهردار پادوی شورای شهر نیست
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیاهکل در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل، با تقدیر و تشکر از شورا و شهردار گذشته که زحمات زیادی درسیاهکل کشیده‌اند، اظهار کرد: شهردار سابق سیاهکل بسیار خوب بود و از دل‌های ما نمی‌رود.

وی بابیان اینکه شهردار پادوی شورای شهر نیست و این باید یادمان باشد، گفت: شما انتخاب خوبی انجام دادید و هم‌اکنون باید به نیک‌بین موقعیت بدهید، شهردار می‌تواند عضو ششم شورای شهر باشد.

امام‌جمعه سیاهکل تصریح کرد: زمانی که در خطبه‌ها گفتم که شهردار جدید سیاهکل خوب است، بسیاری گفتند که وی هنوز کاری انجام نداده است، چرا چنین می‌گویید؛ اما اگر آن‌ها گزینه‌هایی که برای شهرداری سیاهکل مطرح بودند را می‌دانستند چنین چیزی نمی‌گفتند.

شکسته‌دل بابیان اینکه شهردار جدید جزو محدود شهردارانی است که دارای مدرک تحصیلی مرتبط باکار خود می‌باشد، خطاب به وی گفت: آقای نیک‌بین نترسید، کارهای بزرگ را آدم‌های بزرگ انجام می‌دهند و از شما می‌خواهم تا از متخصصین شهرستان برای انجام کارهای خود مشورت بگیرید.

وی ابراز کرد: مسئولینی که در صدر کار شهرستان سیاهکل قرار دارند بسیار قوی و همدل هستند و شهردار جدید سیاهکل می‌تواند به کمک آن‌ها کارهای خوبی در شهر سیاهکل انجام دهد.

مهندس اسلامی : شورای شهر، شورای شهرداری نیست
 
رضا اسلامی در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیاهکل که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر و کاظمی شهردار قبلی سیاهکل از باب حداقل‌هایی که به‌جایی رساندند تشکر می‌کنم، ولی در بحث ساخت‌وسازها این شهرستان باید قوی باشد و می‌بایست با تلاش نظام‌مهندسی و مهندسین، شورا و شهردار سیاهکل کاری کنیم تا ساختمان‌های ما مستحکم باشند.

وی افزود: همواره تغییر مدیریت با خود خوبی‌هایی می‌آورد و با تغییر مدیریت عادت‌هایی که مسئول قبلی دچار آن شده بود کنار گذاشته‌شده و کارهای جدید انجام می‌شود.

فرماندار سیاهکل بابیان اینکه بسیاری از کوچه‌های سیاهکل آسفالت نیست، گفت: از مسئولین استانی قول گرفته‌ایم تا به‌وسیله قیر رایگان حداقل نیازهای مردم این شهر که آسفالت خیابان و کوچه‌ها می‌باشد را انجام بدهیم.

اسلامی بابیان اینکه شورای شهر، شورای شهرداری نیست، تأکید کرد: شهرداری باید در تمامی مواردی که به شهر مربوط است ورود کند و اگر غیرازاین باشد نشان می‌دهد که این ساعت خوب کوک نشده است.

وی تصریح کرد: باید در شورا همفکری باشد و با اولویت‌بندی کارها را آغاز کرد، نه اینکه هنوز کاری انجام‌نشده، کار دیگری آغاز شود.

نماینده عالی دولت درسیاهکل بابیان اینکه مردم از تبعیض بدشان می‌آید، گفت: مسئولین نباید برای انجام کارها تبعیض قائل شوند و کارها را طوری انجام دهند که شخصی منفعت بیشتری نسبت به سایرین ببرد.

اسلامی بابیان اینکه سیاهکل بهشت مهندسین است، زیرا آماده ساخت‌وساز می‌باشد، خاطرنشان کرد: بازآفرینی شهر در حال انجم شدن است و نهایت کار را برای شکوفایی شهر انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مسئولین استانی، گفت: سیستم هوشمند سازی فیبر نوری برای اولین بار در استان گیلان درسیاهکل انجام می‌شود.

فرماندار سیاهکل ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم باکارهایی که در حال انجام است، سیاهکل را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

اسلامی با تسلیت به مناسبت درگذشت جان‌باختگان زلزله سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، بیان کرد: این مردم در سال‌های جنگ تحمیلی دچار آسیب شدند و پس از بازسازی در روزهای گذشته به دلیل زلزله بسیاری از عزیزان خودشان را از دست دادند.

وی بابیان اینکه اگر زلزله‌ای مانند رودبار به وقع بپیوندد تلفات ما بیشتر خواهد بود، گفت: از شهردار جدید سیاهکل می‌خواهم تا کاری کند حادثه‌ای دیگر مانند سرپل ذهاب در کنار ما پیش نیاید.

فرماندار سیاهکل بابیان اینکه زلزله آسیب دهنده نیست، اما خودمان موجب می‌شویم که چنین تلفاتی به وقوع بپیوندد، خاطرنشان کرد: چرا باید در هنگام زلزله از ساختمان فرار کنیم و به‌عنوان پناهگاه از آن استفاده نکنیم، باید کاری کنیم تا ساختمان‌ها در برابر زلزله و بلایای طبیعی مقام باشند.


گزارش از : پایگاه های خبری گیل و دیلم و در سیاهکل

تصویر از : فرهنگ کریمخانی و در سیاهکل
























اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار