کد خبر: ۵۲۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷ 18 November 2017
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز هدف آمریکا براندازی نظام است گفت: ملت ما با تکیه بر توان داخلی و حمایت از ولایت‌فقیه موفق خواهد شد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی امروز در بیست و دومین یادواره شهدای پسوجان سیرجان با اشاره به اینکه شهداء از گذرگاهی که عبور می‌کنند انبیا در مقابلشان می‌ایستند اظهار داشت: شهدا با خداوند معامله کردند و زبان از توصیف مقام والای شهیدان عاجز است.

وی هدف شهیدان را لبیک به امام حسین‌(ع) عنوان کرد و افزود: امروز حضور در جلسه شهیدان ادامه دهنده را شهداء و بیعت با نظام و انقلاب است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا گفت: وزیر خارجه آمریکا امروز با صراحت می‌گوید هدف براندازی انقلاب و نظام است و دشمنان نظام باید این آرزو را به گور ببرند.

وی تنها راه موفقیت ملت را مقاومت عنوان کرد و افزود: چندین سال مسئولان کشور ما تلاش کردند و ساعت‌ها وقت گذاشتند اما مذاکرات جواب نداده و هر روز تحریم‌ها بیشتر می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاومت کرد تا انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، خاطر نشان کرد: ما مزه مقاومت را چشیده‌ایم و به خوبی می‌دانیم که ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران جواب می‌دهد و آمریکا از اخلاق و انسانیت چیزی نمی‌داند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ملت ایران دشمنان را خسته کرده اما خود خسته نمی‌شود تصریح کرد: ملت ما با تکیه بر توان داخلی و حمایت از ولایت‌فقیه موفق خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار