کد خبر: ۵۲۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 17 November 2017
تنها رقیب وحید شمسایی برای رسیدن به عنوان آقای گلی فوتسال جهان، دوباره به تیم ملی دعوت شده است.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی با وجود خداحافظی از عرصه ملی، همچنان با 392 گل، عنوان آقای گلی جهان را به خود اختصاص داده اما در سال های اخیر یک رقیب با وجود اعلام چندباره بازنشستگی، در تعقیب اوست و در اندیشه شکستن رکورد شمسایی را در سر می پروراند.

فالکائو اسطوره فوتسال برزیل در ویترین افتخارات خود تنها آقای گلی جهان را کم دارد و تا زمانی که به آن نرسد، دست بردار نیست. او بعد از شکست تاریخی برزیل مقابل ایران در جام جهانی 2016، روی دستان بازیکنان ایران خداحافظی کرد. اما این بازیکن سپس از تصمیم خود منصرف شد و دوباره به تیم ملی برزیل آمد و توانست فاصله 17 گله خود را با شمسایی به 7 گل کاهش دهد. اما بعد از این اتفاق، فالکائو به چند دلیل از تیم ملی دور ماند. دلیل اول، مخالفت سرمربی جدید با حضور فالکائو بود. این بازیکن همچنین به دلیل مصدومیت های پی در پی نتوانست مدتی پابه توپ شود.

اما اکنون این موانع برداشته شده و فالکائو خود را برای دو بازی دوستانه برزیل با کاستاریکا در 26 و 28 آبان آماده می کند. دیداری که می تواند فرصت مناسبی برای به ثمر رساندن هفت گل باشد چرا که برزیل تیم نخست  و کاستاریکا تیم هجدهم رده بندی جهانی است.

مدتی است با حضور دوباره فالکائو در تیم ملی، پیشکسوتان و اهالی فوتسال خواستار دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی ایران شده اند تا این بازیکن بتواند در چند بازی دوستانه با تیم‌های ضعیف، فاصله گل‌های خود با فالکائو را افزایش داده و عنوان آقای گلی در اختیار یک ایرانی باقی بماند.

با این حال فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی هیچ گاه واکنش مثبتی به این درخواست نداشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار