مصطفی سالاری استاندار گیلان امروز از منطقه آزاد انزلی و روند اجرای پروژه‌های اقتصادی،نفریحی و عمرانی آن بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 17 November 2017
تابناک / استاندار گیلان از منطقه آزادانزلی و روند اجرای پروژه‌های این منطقه بازدید کرد.

مصطفی سالاری استاندار گیلان امروز از منطقه آزاد انزلی و روند اجرای پروژه‌های اقتصادی،نفریحی و عمرانی آن بازدید کرد.

استاندار گیلان در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های منطقه آزادانزلی و موثر بودن آن‌ها در اقتصاد گیلان از پروژه‌های احداث اکواریوم شرکت اقیانوس آبی کاسپین و احداث موج شکن شرقی مجتمع بندری کاسپین بازدید کرد.

بازدید از تقاطع غیر هم‌سطح و اسکله غربی مجتمع بندری کاسپین، بازدید از مرکز تفریحات دریایی و اسختر ساحلی، بازدید از پارک جنگلی چپرپرد، بازدید از شهرک صنعتی شماره 1 و2 و بازدید از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه‌های امروز استاندار گیلان بود.

استاندار گیلان در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیران منطقه آزاد انزلی عنوان داشت: فعالیت‌های منطقه آزاد انزلی امید بخش است و قطعاً در بهبود وضعیت اقتصادی گیلان تاثیر مثبتی دارد.

سالاری با اعلام اینکه حمایت‌های لازم از فعالیت‌های منطقه آزاد انزلی صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اشتغالزای انجام شده در منطقه آزاد انزلی قسمتی از مشکلات اشتغال استان گیلان را برطرف کرده است.

وی ضمن تاکید بر نقش منطقه آزاد انزلی در اقتصاد منطقه با اشاره به نقش منطقه آزاد در ایجاد ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: رونق منطقه آزاد انزلی سبب توسعه گردشگری و صنعت توریسم در استان گیلان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار