تابناک / فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری با جمهوری اسلامی ایران ، گفت:جامعه امروز نیازمند بصیرت عاشورایی شهدا است.
کد خبر: ۵۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹ 17 November 2017
تابناک / فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به دشمنی کشورهای استکباری با جمهوری اسلامی ایران ، گفت:جامعه امروز نیازمند بصیرت عاشورایی شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای چافجیر و بزرگداشت شهید «عبدالله عیسی پور» از فرماندهان شاخص گیلان در عملیات فتح سوسنگرد که درمسجد فاطمیه چافجیر برگزارشد ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یعنی زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با اشاره به عملیات فتح سوسنگرد، اظهار کرد: با فرمان امام خمینی (ره) که سوسنگرد باید آزاد شود نماینده ایشان مقام معظم رهبری با فراخوان ۱۰ افسر پدافند که شهید «عبدالله عیسی پور» یکی از آنها بود که به ساماندهی سوسنگرد پرداختند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با بیان اینکه شهدا با از خودگذشتگی و تقدیم جان خود انقلاب اسلامی را به عنوان ارزشمندترین گنج برای همگان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید «عیسی پور» وظیفه رکن سه عملیات فتح سوسنگرد را برعهده داشت، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار نیز همانند سایر همرزمان خود با تلاش فراوان شهر را آزاد کرده و بعد از سه روز پیکر مطهر این شهید بزرگوار در رودخانه کرخه پیدا شد.

امیرسرتیپ اسماعیلی به آیاتی از سوره بقره در زمینه وضعیت و حال شهدا اشاره و تصریح کرد: براساس این آیات شهیدان زنده هستند و بر اعمال و رفتار ما نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز شیعیان جهان نیازمند یک زبان واحد هستند، ادامه داد: زبان واحد ما شیعیان اشک بوده که در تاسوعا و عاشورای حسینی برای عزای این امام بزرگوار ریخته می شود به واسطه همین اشک ها برای محرم و صفر است که اسلام زنده نگهداشته شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه دشمن می خواهد مسلمانان از این محرم و صفر که سبب نزدیکی آنها شده دور شوند، یادآورشد: علت دشمنی استکبارجهانی با جمهوری اسلامی ایران مسئله هسته ای نبوده بلکه انها با اصل نظام ما مشکل دارند.

وی همچنین با بیان اینکه امروز نیازمند بصیرت عاشورایی شهدا هستیم، اظهار کرد: حضور مدافعان حرم ما در میدان جنگ علیه تروریست ها نشانه وجود همین بصیرت عاشورایی در میان جوانان ایرانی است.

امیرسرتیپ اسماعیلی با تأکید براینکه دشمن با ابزارهای اطلاعاتی مختلف در تلاش است تا جوانان ایرانی را از این بصیرت دور کند، افزود: برنامه های و توطئه های این دشمنان کم عمق بوده و تأثیر بر جوانان ما که با بصیرت بوده و با ولایت در ارتباط هستند ندارد.

وی با اشاره به توان جوانان و نیروهای نظامی ایران اسلامی در حال حاضر، گفت: امروز دشمن توان مقابله با نیروهای نظامی ایران را ندارد و دشمنان با تحریم سپاه و جدا کردن آن از ارتش به دنبال هدفی هستند ولی نمی دانند که سپاته و ارتش یک لشگر بوده و جدانشدنی هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با بیان اینکه ملت ایران هرکدام به تنهایی خود یک بسیجی، سپاهی و ارتشی هستند، خاطرنشان کرد: ممکن است لباسهای ما متفاوت باشد ولی همه ما فرزندان همین ملت و کشور هستیم.

به گفته این مسئول در جنگ با تروریست های داعش و تکفیری انها به جزء چهره عاشورایی چیزی در چهره شهدا ما ندیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار