کد خبر: ۵۲۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲ 17 November 2017

پورنعمت

تابناک / رئیس آکادمی باشگاه ملوان از سمت خود استعفا کرد.

اردشیر پورنعمت که ریاست آکادمی باشگاه ملوان بندر انزلی را بر عهده داشت، از سمت خود استعفا کرد. متن استعفانامه پورنعمت به شرح زیر است:

«جناب دکتر مهران نصیری، مدیرعامل محترم باشگاه ملوان 
سلام علیکم

با توجه به حواث رخ داده در باشگاه محبوب و معزز ملوان که باشگاه را به شدت متأثر ساخته، حقیقت این است که در طول خدمت تلاش شد که با کمک صادقانه همکارانم، نسلی نو را در همه عرصه‌ها چه مربیگری و چه بازیکن‌سازی برای آینده‌ای پرشکوه پرورش دهیم. نسلی که بی‌شک برای سال‌ها می‌توانست و می‌تواند آینده فنی ملوان را تضمین کند اما بازی‌های مکاره روزگار توان ادامه کار را از ما ستانده است.

نمی‌توان بیش از این شرمنده خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان شد. بنابراین با توجه به حوادث رخ داده روزهای اخیر، با تمام احترام به شما و گروه زیر مجموعه حضرتعالی، ادامه کار را به صلاح ندانسته و بدینوسیله استعفای خود از مسئولیت تیم‌های پایه ملوان را اعلام داشته و برای همه دوستان و همکاران خود در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. از این پس به عنوان یک دوست برای حضرتعالی و یک هوادار ساده برای باشگاه، دعا می‌کنم تا از بن‌بست‌ها خارج شود.

با احترام
اردشیر پورنعمت»

گفتنی است باشگاه ملوان همچنان درگیر پرونده شکایت زوران زلاتکوفسکی، بازیکن پیشین مقدونیه‌ای این تیم به فیفا است و فدراسیون جهانی فوتبال، تا سی‌ام آبان به ملوانان برای تسویه‌حساب با زوران فرصت داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار