کد خبر: ۵۲۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸ 17 November 2017
تابناک / مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن گفت: تیم فوتبال شهرداری فومن که موفق به کسب قهرمانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه سی این رقابت‌ها شده است در آستانه فروپاشی قرار دارد.

حسن گلی چیرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از فومن بابیان اینکه باگذشت 4 ماه از شروع تمرینات ریالی به تیم پرداخت‌نشده است اظهار کرد: شهرداری فومن در تامین هزینه‌های جاری خود نیز به مشکل خورده است و با این وضعیت نفس‌های آخر را می‌زند.

وی بابیان اینکه به هر نهادی مراجعه کرده است به در بسته خورده است گفت: همانند سه تیم سپیدرود، ملوان و داماش برای دریافت کمک‌های مالی با جناب دکتر نوبخت مکاتبه کرده ایم که هیچ ثمری نداشت. داماش دیگر تیم گیلانی حاضر در لیگ دسته دوم توانسته است از کمک‌های قابل توجهی بهره بگیرد ولی شهرداری فومن در این بین مظلوم واقع‌شده است و تاکنون ریالی به ما کمک نشده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن افزود: از حجت‌الاسلام افتخاری نماینده محترم شهرستان فومن که کاملا در جریان مشکلات مالی شهرداری فومن قرار دارند تقاضا داریم اجازه ندهند امید جوانان این خطه به یاس تبدیل شود و شور و نشاطی که در شهرستان به واسطه تیم فوتبال شهرداری فومن بوجود آمده است از بین برود.

چیرانی در خصوص حواشی هفته‌های اخیر شهرداری و جدا شدن سرمربی این تیم تصریح کرد: در خردادماه جاری با آقایان عاشوری و کرمانی مقدم به توافق رسیدیم. پیوستن نامبردگان به شهرداری فومن به حدی غیرمنتظره بود که همگان تصور بربستن قراردادهای آنچنانی مالی با این دو مربی بزرگ کشورمان داشتند لیکن این دوستان با کمترین مبلغ به شهرداری پیوستند و تنها دلیل پیوستن شان پتانسیل فنی بالای شهرداری بود که می‌توانست رزومه خوبی برای عاشوری و کرمانی مقدم بسازد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن بابیان اینکه عاشوری مقدم می‌توانست تا نیم فصل صبر کند عنوان کرد: شهرداری با هدایت ایشان تبدیل به تیم قدرتمندی شد و از این بابت از ایشان سپاسگزاریم لیکن ایشان می‌توانست دست کم تا نیم فصل صبر کند. شرایط بد مالی باعث شد که با جدایی ایشان و دستیارش کرمانی مقدم موافقت کنیم. در این بین از شیطنت و کار غیر اخلاقی باشگاه خوشه طلایی ساوه نیز نباید چشم‌پوشی کرد که با یک پیشنهاد مالی وسوسه‌انگیز به کادر فنی تحت قرارداد با شهرداری فومن باعث جدایی آن‌ها شدند.

وی بابیان اینکه از انتقادات استقبال می‌کند افزود: برخی در بیان انتقادات جانب انصاف را رعایت نمی‌کنند. در طول سالیان اخیر با برنامه و مدیریت اصولی توانستیم شهرداری فومن را به لیگ دسته دوم برسانیم که در تاریخ فوتبال فومن بی سابقه است.

چیرانی بابیان اینکه شورا و شهرداری آمادگی واگذاری تیم را دارد گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی که تمایل به تیم داری داشته باشد با شرط ماندگاری شهرداری در فومن می تواند باشگاه را در اختیار بگیرد لیکن تا زمانی که تیم در اختیار شهرداری باشد حق این مجموعه است که از نیروهای خودش در باشگاه استفاده کند.

وی با اشاره به زمان انتخاب سرمربی جدید تیم بیان کرد: در این زمینه به جمع‌بندی نهایی دست پیدا نکردیم و تا زمان انتخاب سرمربی جدید، وظیفه هدایت تیم بر عهده آقایان قاسمی و مجتبی قربانی می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار