رییس شورای شهر رشت پاسخ دهد ؛
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در حالی که وضعیت 23 مشاور قبلی شورای اسلامی شهر رشت مشخص نشده، رئیس شورا اقدام به جذب مشاوران جدید کرده است.
کد خبر: ۵۲۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 15 November 2017
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در حالی که وضعیت 23 مشاور قبلی شورای اسلامی شهر رشت مشخص نشده، رئیس شورا اقدام به جذب مشاوران جدید کرده است.
 
 

 
اسماعیل حاجی‌پور با انتقاد از عملکرد رئیس شورا در جذب مشاوران جدید، اظهار داشت: در شرایطی که کارکنان شهرداری رشت 2 ماه حقوق خود را نگرفته‌اند و وضعیت 23 مشاور قبلی این شورا هم هنوز مشخص نشده، باز شاهد ورود مشاوران جدید هستیم.
 
وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از وجود این مشاوران بی‌خبرند و معلوم هم نیست که این مشاوران در شورا چه کار می‌کنند.
 
وی افزود: من مخالف کار کردن جوانها در این مجموعه نیستم اما لازم است این نواقص با مشورت دیگر اعضای شورا حل شود.
 
رئیس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی رشت در ادامه با بیان اینکه 4 سال است که 50 میلیارد ریال حق‌الناس، در محل احداث مرکز کنترل ترافیک این شهر خاک می‌خورد، گفت: ذره ذره از مردم عوارض گرفتیم و هزینه کردیم تا مرکز کنترل ترافیک رشت راه‌اندازی شود و اقدامات خوبی نیز برای نصب سرور صورت گرفت، اما وای‌فای شهرداری رشت کارشکنی کرده و می‌گوید این سرور باید با تأیید من نصب شود و این در حالی است که نظارت در نصب سرور باید توسط وای‌فای نیروی انتظامی صورت گیرد و تائید شود.
 
اسماعیل حاجی‌پور افزود: از رئیس شورای اسلامی شهر رشت می‌خواهم این موضوع را بررسی و دستور دهد هرچه زودتر این کارشکنی رفع شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
با حضورجناب نصرتی خوب میشه انشالله
ما که به واسطه علاقه مفرط اعضا وشهرداری قزوین به پل سازی درقزوین بدبخت شدیم وکسی هم آدم حسابمان نکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار