کد خبر: ۵۲۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰ 15 November 2017
تابناک / مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان در راستای توسعه و ارتقای سلامت جامعه از تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد حمایت می‌کند، گفت: استان گیلان بیش از ۳۰۰ انجمن مردم نهاد ثبت شده دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی پور‌حسن ظهر امروز در نخستین کنگره بین‌المللی روز جهانی دیابت با موضوع "خداحافظ دیابت" در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت اظهار داشت: استان گیلان پیشینه‌ای غنی در راستای پیشتازی در اقدامات خیرخواهانه دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلات عدیده در جامعه امروز دولت از انجام کارهای خیر باز می‌ماند تصریح کرد: همیاری و مشارکت مردم در اقدامات خیرخواهانه از نیازمندی‌های دولت است.

 پورحسن با بیان اینکه استان گیلان بیش از 300 موسسه و انجمن‌ مردم نهاد ثبت شده دارد تاکید کرد: انجمن‌های مردم نهاد در استان گیلان فعالیت‌های خوب و منسجمی را در استان گیلان دنبال می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مشارکت مردمی موجب رفع عمده‌ای از مشکلات جامعه می‌شود تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت منابع، دولت در برخی از حوزه‌ها از توانایی کمی برخوردار است.

پورحسن افزایش دانایی در بین مردم را موجب ارتقاء سلامت جامعه دانست و بیان کرد: هر چه میزان آگاهی در بین مردم افزایش یابد به‌طور حتم سلامت جسمی و اجتماعی در جامعه گسترش می‌یابد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه پیشگیری در حوزه‌های مختلف بسیار اثرگذارتر از مقوله درمان است افزود: استان گیلان در راستای توسعه و ارتقاء سلامت جامعه از تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد حمایت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار