کد خبر: ۵۲۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 14 November 2017
تابناک / رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از اعطای "دیپلم افتخاری خبرنگاری برون‌مرزی " به 40 خبرنگار عضو کاروان خبری اربعین این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن جعفری بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از آخرین تیم کاروان خبری سازمان بسیج رسانه استان گیلان اعزامی به کربلای معلی در رشت اظهار کرد: تمامی 40 خبرنگار، عکاس خبری و گزارشگر کاروان خبری اربعین گیلان به کشور بازگشتند و مأموریت 10 روزه خود را با موفقیت به اتمام رساندند.

وی با بیان اینکه حضور خبرنگاران گیلانی برای نخستین بار مورد استقبال مردم عراق و زائران کشورهای لبنان، سوریه، جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت، افزود: خبرنگاران گیلانی در اقدامی آتش‌ به اختیار صدها تصویر، گزارش و عکس ماندگار را از پیاده‌روی اربعین 96 ثبت و منتشر کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر اینکه قدردان زحمات سفیران اربعین این استان هستیم، گفت: در چهارمین دهه از انقلاب اسلامی شاهد حضور موفق خبرنگاران گیلانی در مأموریتی برون‌مرزی بودیم که امیدواریم این مأموریت با تجارب کسب‌شده در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

جعفری با ابراز اینکه سختی‌های پیاده‌روی اربعین با توجه به حمل تجهیزات خبری و دشواری‌های تهیه گزارش میدانی بر اصحاب رسانه کاروان خبری اربعین گیلان مضاعف بود، تصریح کرد: این سختی‌ها و فشار کاری با حرکت در مسیر بهشتی شهر مقدس نجف اشرف به شهر مقدس کربلا هموار شد و خبرنگاران عاشقانه و با روحیات معنوی مسیر را طی کردند.

وی با اشاره به حضور 16 خبرنگار خواهر در جمع اعضای 40 نفره کاروان خبری همایش عظیم پیاده‌روی اربعین سازمان بسیج رسانه استان گیلان، خاطرنشان کرد: حضور  بانوان خبرنگار پیام‌های جدی به جهانیان داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به استقرار تیم‌های خبری کاروان اربعین بسیج رسانه این استان در شهرهای مقدس کربلا، نجف و سامرا و شهر کوفه اظهار کرد: بیش از 2 هزار 369 خبر در 10 روز کاری از همایش پیاده‌روی اربعین در رسانه‌های استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی منتشر شد.

جعفری از اعطای "دیپلم افتخاری خبرنگاری برون‌مرزی " به 40 خبرنگار عضو کاروان خبری اربعین  گیلان خبر داد و گفت: دوره‌های ویِژه آموزشی برای این خبرنگاران نیز در دستور کار بوده و اولویت اعزام در سال‌های آتی با این عزیزان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار