کد خبر: ۵۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 14 November 2017
تابناک / «بهرام تسلی‌نیا» به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا منصوب و معرفی شد.

قائم‌مقام اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید و قدیم کمیته امداد امام خمینی این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: بسیاری از طرح‌های کمیته امداد با حداقل امکانات و اعتبارات قابلیت اجرا دارند.

حسین جهانگیری یکی از مأموریت‌های کمیته امداد امام خمینی را توانمندسازی مددجویان و کاهش افراد تحت پوشش دانست و گفت: می‌توان از امکانات و مهارت‌های مددجویان تحت پوشش برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و تولید درآمد پایدار استفاده بهینه کرد.  

فرماندار شهرستان آستارا نیز در مراسم مذکور سیاست‌های دولت تدبیر و امید را توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی دانست و افزود: تمام تلاش دولت این است که در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش با نهاد کمیته امداد همکاری‌های لازم را انجام دهد.

یونس رنج‌کش با اشاره به اینکه هر میزان بتوانیم وابستگی به دریافت کمک‌ها را از سوی مددجویان تحت پوشش کاهش دهیم به همان اندازه به توسعه کشور کمک کرده‌ایم، بیان کرد: شایسته نیست تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی سال‌به‌سال افزایش پیدا کند.

وی خواستار توجیه مددجویان در خصوص دریافت تسهیلات و مشاوره‌های لازم به آنان در حوزه ورود به کسب‌وکارها و دریافت تسهیلات شد و خاطرنشان کرد: از طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان در شهرستان حمایت می‌کنیم تا اثرات جانبی آن در حوزه اجتماعی دیده شود.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور ضمن قدرانی از تلاش‌های بیش از 23 ساله «رحمت‌الله رجبی» مدیر پیشین کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا، «بهرام تسلی‌نیا» به‌عنوان سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی این شهرستان منصوب و معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار