تابناک / چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان رشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرستان رشت با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران سایر نهادهای مرتبط، رسماً افتتاح شد.
کد خبر: ۵۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱ 14 November 2017
مدیران واحد های صنعتی از مشوق تبلیغ رایگان در رسانه ملی برای تولیدات داخلی استفاده نمایند.
تابناک / چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان رشت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرستان رشت با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران سایر نهادهای مرتبط، رسماً افتتاح شد.
 
فرهاد دلق پوش، در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان، اطلاع رسانی و تبلیغ را مهمترین عامل در جذب سهم بازار برشمرد و اظهار داشت: مدیران واحد های تولیدی و صنعتی نباید از ابزار تبلیغ و اطلاع رسانی غفلت کنند و برند های سرشناس بین المللی که با قدمت بیش از صد سال در جهان در حال فعالیت هستند به خوبی به قدرت تبلیغات و اطلاع رسانی واقف شده اند و همچنان در حال تبلیغات در بازارهای هدف با استفاده از تکنیک های جدید هستند.
وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ابزارهای مختلف برای افزایش سهم بازار داخلی و خارجی گفت: دستیابی به بازار و افزایش مزیت رقابت پذیری کار آسانی نیست و قبل از اینکه مشتری به سراغ محصول رود، عرضه کنندگان و تولید کنندگان باید بدون فرصت سوزی محصول خود را به بهترین شیوه به مشتری معرفی و عرضه نمایند.
دکتر دلق پوش افزایش کیفیت و خلاقیت در تولید و بسته بندی محصولات را از ارکان پایداری و بقا در جذب سهم بازار دانست و عنوان کرد:ارتقاء کیفیت، استفاده از تکنولوژی های مدرن در تولید و معرفی حرفه ای محصول به بازار و جامعه ، ضمن رصد کردن رقبای همطراز می تواند پایداری حضور در بازار را افزایش دهد.
وی به آیین نامه صدا و سیمای ملی به پخش رایگان تولیدات کارخانجات کشور اشاره کرد و تصریح کرد: این دستورالعمل در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ترویج محصولات ساخت ایران به کلیه مراکز صدا و سیمای کشور ابلاغ شده است. بر همین اساس واحدهای تولیدی می توانند با هماهنگی واحد روابط عمومی این سازمان امکان تبلیغ رایگان محصول خود را در رسانه ملی فراهم نمایند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بر ایجاد بینش صادراتی در جهت هدفمند کردن تولیدات صادرات محور اشاره کرد و عنوان داشت: باید به نقطه ای برسیم تا برآیند تمامی فعالیتهای ما در عرصه تولید و تجارت در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار کشورهای هدف و حضور حداکثری ما در بازارهای جهانی بالاخص تجارت با کشورهای حوزهcis  باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از میزان استقبال واحدهای صنعتی و خدماتی استان گیلان ابراز رضایت نمود و گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی برای معرفی محصولات و ارتباط گیری با مشتریان همچنین افزایش سهم بازار و فروش محصولات بسیار حائز اهمیت است و هم اکنون از 77 واحد در این نمایشگاه 43 واحد از استان گیلان و 34 واحد از استانهای دیگر حضور دارند که نشانگر اشتیاق و توجه واحدهای گیلان به بحث نمایشگاه می باشد.
گفتنی است در این نمایشگاه محصولاتی نظیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انواع دربهای ضد سرقت، پی وی سی، شیرآلات بهداشتی ساختمان، تجهیزات آشپزخانه و حمام مدرن، هود و سینگ، سنگهای تزئینی، کامپوزیت، انواع تیرچه های صنعتی با سازهای سبک، کاشی و سرامیک در معرض دید علاقمندان به صنعت ساختمان قرار داده شده است که به مدت چهار روز از 10 تا 13 آبان آماده بازدید شهروندان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار