امام جمعه ماسال ؛
تابناک / حجت السلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال درخطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره جایگاه زیارت امام حسین (ع) گفت: امام حسن عسکری یکی از علایم مومن را زیارت اربعین بیان کرده اند.
کد خبر: ۵۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 04 November 2017
تابناک / حجت السلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال درخطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره جایگاه زیارت امام حسین (ع) گفت: امام حسن عسکری یکی از علایم مومن را زیارت اربعین بیان کرده اند.
 
امام جمعه ماسال خاطر نشان کرد: اگر مردمی راضی به فعلی باشند خداوند در اجر و پاداش آنان او را سهیم می‌کند لذا ما هم امروز شماری از زا۰ران شهرستان را برای پیاده روی اربعین بدرقه خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حوادث تاریخی ۱۳ آبان در سالیان مختلف گفت: بازداشت حضرت امام و تبعید ایشان به ترکیه به واسطه اعتراض به مصونیت قضایی آمریکایی ها، کشتار دانش آموزان و دانشجویان معترض به رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی اتفافاتی است که در این روز رخ داده است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: در پی تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی ها قطu رابطه سیاسی با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند اما پیش از اینها دشمنی با ملت ایران در ذات آنها بوده است.
وی با اشاره به دشمنی های آمریکایی ها به بهانه مسایل هسته ای و موشکی اظهار داشت: کشورهای مختلفی در دنیا به تسلیحات هسته ای مجهز هستند پرا امریکایی ها با آنان تقابل نمی کنند؟ این نشان میدهد این حرفها همه بهانه است و آنان با اصل ملت و نظام ما مخالفند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انشاالله همه اقشار جامعه در راهپیمایی این روز شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان آمریکا و اذنابش بزنند.

امام جمعه ماسال با اشاره به سالروز ابلاغ سند چشم انداز ۲۰ ساله گفت: علیرغم همه تلاش ها و فعالیت های دولتمردان در این سالها با افق سند چشم انداز خیلی فاصله داریم. باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا در این سالهای باقیمانده به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

امام جمعه ماسال با انتقاد مجدد از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مطلبی را هفته گذشته درباره بیمارستان رسالت مطح کردم اما برخی عزیزان به ذائقه شان خوش نیامد. یک عزیزی هم زنگ زد که شما چه گفتید.
وی افزود: من در پاسخ گفتم شما چرا صورت مساله را پاک می‌کنید؟ آیا اصل این مشکل وجود ندارد؟ اصل قضیه را بپذیرید.

حجت الاسلام موسوی ضمن تقدیر از همه زحمتشکان حوزه سلامت اظهار داشت: ما قدردانی میکنیم از شما اما این دلیل نمیشود که عیوب را نگوییم. اینکه من گفتم برخی هرچه حرف میزنیم توجه نمی کنند بهترین دلیل همین رفتار است. هفته قبل اعتراضی کرده بودم که حرف شخصی من نبود. حرف ۵۰ و چند هزار نفر از مردم شهرستان بود اما با بی تفاوتی رفتار شد.

خطیب نماز جمعه ماسال امام جمعه را زبان گویای مردم دانست و گفت: یک هفته گذشت آیا کسی گفت حرفت چه بود؟ گله ات چه بود؟ یک مسئولی آمد بگوید امام جمعه شما حرفتان چه بود؟ نه مسئول بیمارستان آمد نه کارشناسی آمد و نه رئیس دانشگاه آمد. به مسایل بها نمی‌دهید و می‌گذرید بعد ناراحت هم می شوید.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به لزوم حفظ اعتماد مردم به نظام گفت: استاندار جدید گیلان اخیرا سخنان خوبید اشتند و بر لزوم شفاف سازی امروز تاکید کردند. آقای دانشگاه علوم پزشکی حداقل مدیر بیمارستان تو باید می آمد جوابی به من میداد. چه کسی گزارش داد؟ شاید کارهایی هم کرده باشید اما مردم خبر ندارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
این جمله با معنی را کدام خدا بیمرز گفته ؟؟!
چراغی که به خونه رواست ...................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار