شهردار رشت ؛
تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه در بیست روزی که آمده ام نمی توانم همه مشکلات را حل کنم، اظهار کرد: حقوق شهروندی یعنی حقوق 700هزار نفر و برای برطرف کردن مشکلات نیازمند یاری همه شهروندان هستم.
کد خبر: ۵۱۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 25 October 2017
قرار نیست سوپر من باشیم/حقوق شهروندی یعنی حقوق 700هزار نفر

تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه در بیست روزی که آمده ام نمی توانم همه مشکلات را حل کنم، اظهار کرد: حقوق شهروندی یعنی حقوق 700هزار نفر و برای برطرف کردن مشکلات نیازمند یاری همه شهروندان هستم.

مسعود نصرتی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتطار جامعه از  رسانه این است که به طور تخصصی پل ارتباطی بین شهروندان و حوزه مدیریت شهری باشد و  بیانگر دوسویه حقوق شهروندی باشد.

نصرتی همراهی رسانه ها را با مدیریت شهری خواستار شد و گفت: باید در مسیری متفاوت در کنار یگدیگر با هم اندیشی دغدغه  های شهروندان را با توانایی تخصصی رسانه ها مطرح و اجرا کرد و هر دو گروه پاسخگو باشیم.

شهردار رشت ادامه داد: اگر از وظایف روزانه و کوتاه مدت شهرداری کاری بر روی زمین مانده است  و یا برنامه هایی که حمایت مسوولان استان و تاثیرگذاران حوزه ملی را طلبید، اصحاب رسانه پاسخگو باشند و با هم فکری و برنامه ریزی در کنار هم کارها  را  پیش ببریم.

نصرتی با بیان اینکه این همان نگاهی است که در مدیریت شهری در حوزه توسعه پایدار دنبال می شود خاطر نشان کرد: شهروند بدون سوال و منفعل و اصحاب رسانه ای که به موقع مسائل رامطرح نکند، شهر را از  رسیدن به  ابتدایی ترین موضوعات دور می کند‌.

نصرتی با بیان اینکه  مدیریت شهری و رسانه ها باید لحظه به لحظه و به اندازه در کنار هم باشند گفت: باید مطلب به گونه ای بیان شود که توجه شهروند را جلب کند گاهی آنقدر تکرار مکررات می شود که موضوع را عادی می کند و حساسیتی را ایجاد نمی کند بنابراین باید اطلاع رسانی به موقع و تخصصی باشد.

شهردار رشت  ببا بیان اینکه حقوق شهروندی باید تبیین شود اظهار کرد: در  جلسه رسمی شورای شهر مدیر مالی شهرداری گزارش مبنی بر بدهی ۷۳۰ میلیاردی شهرداری مطرح کردند، این در حالی است که ما وارث شهری هستیم  که بودجه نقد و غیر نقد ان ۳۹۲ میلیارد تومان آن محقق شده است.

نصرتی با بیان اینکه باید بستر را فراهم کنیم تا سرمایه گذار اطمینان کند گفت: ما بایدآبرو داری کنیم و فضا را برای ورود گردشگر و سرمایه گذار فراهم کنیم.

وی گفت: قرار نیست سوپر من پروری داشته باشیم کسی نمی تواند نقش سوپر من را بازی کند باید عزم ملی ایجاد شود و شهرداری به هیچ عنوان مدعی و نه متولی این است که تالاب عینک را نجات دهد و یا مشکلات فاضلاب شهری را حل کند اتحاد اجتماعی بزرگترین موضوع است.

نصرتی افزود: هنوز 5هزار پرونده پرداخت نشده جریمه های کمیسیون ماده 100است، نمی شود حقوق شهروندی 700هزار نفر نزد 5هزار نفر بماند.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار باید آبروداری کرد گفت: نیازمند بررسی و شناخت و جایگزین طرح های زیر ساختی در پیاده راه فرهنگی رشت هستیم.

شهردار رشت در مورد کارخانه زباله‌سوز با اشاره به دیدار خود با معاون وزیر کشور گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت کارخانه زباله‌سوز با ظرفیت  ۶۰۰ تن تخصیص داده‌شده و به‌زودی  عملیات آن اجرا می‌شود.

نصرتی  از امضای قرارداد با یک سرمایه‌گذار برای احداث هتل پنج ستاره در رشت خبر داد.

برچسب ها: شهرداری رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار