کد خبر: ۵۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 22 October 2017
تابناک / هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: زمین ورزشگاه سردار جنگل واقعاً برای برگزاری مسابقات لیگ مناسب نیست و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال چگونه زمین چمن این استادیوم را تأیید کرده است.

درباره شکست پدیده برابر سپیدرود در هفته دهم لیگ برتر گفت: خیلی‌ها تصور نمی‌کردند ما شکست بخوریم. تیم ما در ابتدای بازی به گل رسید و با این اتفاق می‌توانستیم بردمان را تضمین کنیم، ولی روی اشتباهات فردی و بدشانسی شکست خوردیم. از طرفی خیلی هم بدشانس بودیم چون موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. قطعاً در هفته‌های پایانی حسرت این سه امتیاز را می‌خوریم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان با انتقاد از شرایط زمین چمن ورزشگاه سردارجنگل رشت گفت: این زمین واقعاً برای برگزاری مسابقات لیگ برتر مناسب نیست و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال چگونه زمین چمن این استادیوم را تأیید کرده است. تیم ما معمولاً روی زمین بازی می‌کند و روی زمین ورزشگاه سردار جنگل دچار مشکل شدیم، اما سپیدرود بازی هوایی انجام می‌داد و به خواسته‌اش رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که پدیده امسال می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد، اظهار داشت:‌ هدف ما این است که سهمیه بگیریم، ولی باید در ادامه مسابقات امتیازهای بیشتری را کسب کنیم و کمترین فرازونشیب را داشته باشیم. امسال لیگ جذابی داریم و من امیدوارم که قهرمان لیگ در آخرین هفته مشخص شود تا بازی‌ها تا روز آخر جذابیت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار