کد خبر: ۵۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 21 October 2017
تابناک / فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: 9 موکب برای پذیرای بیش از 30 هزار زائر توسط گیلانی‌ها در نجف و کربلا برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار با جمعی از خادمان همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: همایش مذکور بزرگ‌ترین اجتماع مسلمان و آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) توسط مجموعه‌های فرهنگی استان گیلان، افزود: سال گذشته 28 هزار عاشق امام حسین (ع) از گیلان به کربلای معلی و برای شرکت در همایش مذکور اعزام شده بودند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه برنامه‌های ستاد اربعین این استان با مشارکت مردم ولایتمدار گیلان برگزار می‌شود، گفت: 9 موکب برای پذیرای بیش از 30 هزار زائر توسط گیلانی‌ها در نجف و کربلا برپا می‌شود.

سردار عبدالله‌پور بابیان اینکه مردم گیلان میزبان 10 هزار زائر اربعین کشورهای حاشیه خزر و همسایه شمالی هستند، خاطرنشان کرد: این زائران با استقبال مردم آستارا وارد کشور شده و از مرزهای غرب از کشور خارج و به جمع زائران حسینی (ع) می‌پیوندند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر اینکه عزت و آبروی مان را از محرم و صفر و حرکت در مسیر اهل‌بیت (ع) گرفته‌ایم، اظهار کرد: زائران این استان به نیابت از هشت‌هزار شهید سرافراز گیلانی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) شرکت می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور بابیان اینکه پذیرایی از زائران به‌صورت مردمی است، گفت: ایستگاه‌های بهداشت و درمان نیز در کربلا و نجف برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی (ع) برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار