کد خبر: ۵۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 19 October 2017
تابناک / فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: تعداد تلفات حوادث رانندگی نیمه نخست امسال استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 38 نفر افزایش یافته و 60 درصد فوت شدگان، موتورسواران و عابران پیاده هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمدرضا اسحاقی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: وقوع سرقت در نیمه نخست سال جاری در استان، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد کاهش و کشف مواد مخدر 45 درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی استان گیلان در پیشگیری از وقوع جرم، موفق بوده و با تلاش همکاران و مشارکت مردم، امنیت پایداری را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: رویکرد ناجا فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای تامین امنیت است و در این راستا به یکی از سازمان های پیشرو در جلب مشارکت مردم تبدیل شده است.
اسحاقی بیان کرد: توجه به نقش خانواده در پیشگیری از جرائم مهم است و باید الگوهای رفتاری مناسب افراد در معرض خطر، تقویت و پیشگیری از وقوع جرم به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
او از آمادگی نیروی انتظامی استان گیلان برای تامین امنیت زائران خارجی اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ، شش هزار و 150 زائر خارجی با گذر از مرز آستارا در همایش پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند و امسال پیش بینی می شود بیش از 10 هزار زائر خارجی از این مرز گذر کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: شهرستان آستارا به عنوان پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران باید معرف فرهنگ حسینی باشد و در این راستا فضا سازی محیط شهری، ضروری است.
بازدید از پایانه مرزی، پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی، دیدار با 2 خانواده‌ شهید ناجا و شرکت در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی آستارا از برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده انتظامی استان گیلان به این شهرستان بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار