کد خبر: ۵۱۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 19 October 2017
تابناک / دادستان رشت در خبری اعلام کرد: پزشکی قانونی مرگ اهورا 2 ساله به دلیل تجاوز نبوده و علت اصلی مرگ را ضربه مغزی اعلام شده است.

دادستان رشت: پزشکی قانونی مرگ اهورا 2 ساله را به دلیل تجاوز تائید نکرد + فیلم تجمع مردم و صحبت های دادستان

 

حجت الاسلام علی مطفوی نیا، دادستان رشت در خصوص پرونده اهورا 2 ساله که چندی پیش توسط ناپدری اش مورد تجاوز Rape و به قتل Murder رسید توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: چند روز پیش گزارشی را در یافت کردیم مبنی بر قتل کودک 2 ساله در بیمارستان، ماجرا از این قرار بود که ناپدری این کودک سر اهورا را چند بار به دیوار کوبیده و بعد این کار به داخل کوچه رفته و از مردم کمک خواسته است. بعد از انتقال کودک توسط همسایگان به بیمارستان، متاسفانه تلاش پزشکان به سرانجام نرسید و اهورا 2 ساله فوت کرد.

دادستان رشت ادامه داد: ماموران بعد از بررسی ها به ناپدری این کودک مظنون شده و وی را دستگیر کردند. این مرد جوان که در مقابل شواهد مقاومت می کرد در آخر مدعی شد که شیطان Evil به جلدم آمد و یک لحظه از خود بی خود شدم واصلا من مشکل روحی و روانی ندارم اما نمی دانم چرا یک لحظه به ذهنم این فکر رسید که باید اهورا را به قتل برسانم .

وی افزود: در فضای مجازی خبر هایی مبنی بر مرگ به دلیل تجاوز ناپدری منتشر شده است که پزشکی قانونی این را تائید نمی کند و علت اصلی مرگ را خونریزی مغزی اعلام کرده است.

" متاسفانه پزشکی قانونی آثار سوختگی تازه روی انگشتان دست و پا این کودک 2 ساله را گزارش کرده است. متهم تفهیم اتهام شده و حال در بازداشت موقت به سر می برد".

در تحقیقات نخست مشخص شده است که قاتل The Murderer مشکل روحی نداشته و در زمان ارتکاب قتل مواد مخدر Drugs مصرف نکرده است.

حجت الاسلام علی مطفوی نیا، دادستان رشت در آخر بیان داشت: دستورهای ویژه ای در خصوص این پرونده صادر شده است و قاتل در سریع ترین زمان ممکن به مجازات می شود.

 رضا جعفری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان در خبری اعلام کرد: طی معاینه کارشناسان وقوع کودک آزاری جنسی تایید شد.

در ادامه، شهرستان رشت جلوی در دادگستری خمام تجمع کردند و خواستار اعدام execution هرچه سریع تر این قاتل شیطان صفت شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-10-18_11-46-54

photo_2017-10-18_11-52-27 (2)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار