کد خبر: ۵۱۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 17 October 2017
تابناک / مأموران نیروی انتظامی شهرستان لنگرود واقع در شهرستان استان گیلان، سارقان تجهیزات داخل خودرو و نیز یک سارق مغازه سوپر مارکت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از دستگیری سه برادر سارق تجهیزات داخل خودرو و یک سارق منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد بیان داشت: روز گذشته طی مراجعه حضوری فردی به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر وقوع سرقت از داخل خودروی او، مأموران با تحقیقات نامحسوس سه برادر در خصوص این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان 48 ، 30 و 27 ساله اهل و ساکن لنگرود هستند.
به گفته سرهنگ نیک فرد، ماموران انتظامی بخش اطاقور نیز موفق به شناسایی و دستگیری یک کارگر ساختمانی 24 ساله اهل و ساکن لنگرود که از مغازه سوپر مارکت مجاور ساختمان محل کار خود سرقت می کرد، شده و او را دستگیر کردند.
شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی ، اتاقور و کومله در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

**دست رد پلیس رشت بر رشوه 7 میلیونی
سرهنگ وهاب محسن نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رشت حین گشت زنی، به فردی مشکوک شده و در بازرسی از او ، مقداری موادمخدر از نوع هروئین کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری متهم افزود: ستوان یکم حسن پاینده با رشوه هفت میلیون ریالی متهم برای رهایی از بزه انتسابی مواجه شد که ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه کرد.
به گفته سرهنگ محسن نژاد، متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
وی از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار