کد خبر: ۵۰۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 16 October 2017
رشته گردشگری در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عباس صادقی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان گفت: رشته گردشگری به زودی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی این رشته در تلاشیم تا ضمن معرفی و اماکن گردشگری گیلان به توسعه اقتصادی استان نیز بیش از پیش کمک کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان با بیان اینکه مهارت آموزی در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال اساس فعالیت دانشگاه جامع علمی و کاربردی است افزود: کارآفرینی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

عباس صادقی از تدوین 2 برنامه شاخص در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و اعلام کرد: به زودی برای فارغ التحصیلان دانشگاهای دیگر که نتوانستند با مدرک تحصیلی خود جذب بازار کار شوند دوره مهارت ویژه آموزشی با هدف اشتغال زایی فراهم خواهد شد و همچنین سربازان می توانند در دوران سربازی نیز مهارت بیاموزند تا پس از پایان خدمت سربازی بتوانند با حرفه خود مشغول کار شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان با بیان اینکه در حاضر 14هزار دانشجو در 30 واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند گفت: هزارو 800 مدرس کار آموزش این دانشجویان را بر عهده دارند.

در ادامه این همایش رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با بیان اینکه دانشگاه مبدا تحولات است افزود: بنیاد نخبگان استان گیلان همه ساله طیف وسیعی از افراد با استعداد ، نخبگان را شناسایی و با پرورش این استعداد ذاتی برای کمک به توسعه و بالندگی هرچه بیشتر کشور کمک می کند.

مسعود اصفهانی افزود:در حال حاضر بیش از 300نفر از دانش آموزان، دانشجویان، مخترعان، هنرمندان و قاریان قرآن گیلانی تحت پوشش این بنیاد است.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه به بحث نخبه و نخبه پروری با توجه به اهمیت آن، توجه ویژه شده است.

در همایش گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان از 30نفر از روسا، مدیران و دانشجویان این دانشگاه تقدیر شد.

از این افراد شایسته تقدیر به دلیل ارایه خدمات مطلوب علمی و آموزشی وتوجه به بحث کارآفرینی و مهارت آموزی با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار