تابناک / روابط عمومی محیط زیست استان گیلان از محکومیت شهردار آستانه اشرفیه در محکمه قضایی به جرم برداشت خلاف و غیر مجاز شن و ماسه و تخریب بستر رودخانه سپید رود در محاکم قضایی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 16 October 2017
تابناک / روابط عمومی محیط زیست استان گیلان از محکومیت شهردار آستانه اشرفیه در محکمه قضایی به جرم برداشت خلاف و غیر مجاز شن و ماسه و تخریب بستر رودخانه سپید رود در محاکم قضایی خبر داد.
 
 
 
به گرارش روز دوشنبه این روابط عمومی به ایرنا ، محکومیت شهردار آستانه اشرفیه و یک عضو شورای اسلامی روستای کشل آزاد سرا از سوی دادگاه تجدید نظر استان به دلیل برداشت غیر مجاز و خلاف شن و ماسه از بستر رودخانه سپید رود تایید شد.
 
ابراهیم غلامی رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه در این باره گفت : با شکایت این اداره، شهردار آستانه اشرفیه و یکی از اعضای شورای اسلامی روستای کشل آزاد اسرا به اتهام تخریب محیط زیست از طریق برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه سفید رود به دادگاه معرفی شدند که پس از صدور رای بدوی و درخواست تجدید نظر از سوی متهمان در نهایت قاضی شعبه دوم دادگاه تجدید نظر استان گیلان ، حکم به جزای نقدی و همچنین تحمل حبس علیه متهمان پرونده صادر کرد.
 
غلامی افزود: بخشی از مجازات حبس به مدت دو سال تعلیق شده است تا در صورت تکرار جرم ، مجازات معلق شده به اجرا درآید.
 
براساس حکم صادر شده در دادگاه تجدید نظر ، شهردار آستانه ، به دلیل در اختیار قرار دادن ادوات برداشت شن و ماسه به پرداخت جزای نقدی معادل 10 میلیون ریال و عضو شورای اسلامی روستای کشل آزادسرا نیز به دلیل تخریب محیط زیست از طریق برداشت حدود چهار هزار متر مکعب شن و ماسه در مساحتی در حدود 3100 متر مربع از بستر رودخانه سفید رود به تحمل شش ماه حبس محکوم شد که با رعایت موازین قانونی دو سوم از زمان حبس به مدت دو سال به حالت تعلیق در خواهد آمد.
 
رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه خاطرنشان کرد: هر گونه برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه سفید رود در حوزه شهرستان آستانه اشرفیه ممنوع است و با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد شد.

***
یک قطعه عقاب تالابی پس از تیمار در شهرستان رودسر رها سازی شد .
به گرازش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان علی محمدپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اعلام این خبر گفت: یک قطعه پرنده شکاری از نوع عقاب تالابی که توسط یکی از طبیعت دوستان تحویل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شده بود پس از تیمار در منطقه ساحلی رودسر رها سازی شد .
برچسب ها: شهردار آستانه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
فقط ملاک برای نماینده بودن فقط داشتن سوابق جانبازی و به ظاهر اسلامی بودن است و همینطور مدارک تحصیلی که در دانشگاه های بی ارزش بدست می آورند آن هم با کلی پارتی چیز بهتری بدست نمی آید
وضع مملکت اینطوری نمی شد اینهمه موادمخدر- دزدی - جنایت-
هر روز از اخبار هزاران نفر دستگیر شده و باند کشف شده ولی هیچ حکم اجرایی در موردشان به اجرا گذاشته نمی شود که درس عبرتی برای دیگران باشد همیشه نقطه سر خط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار