کد خبر: ۵۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 11 October 2017
تابناک گیلان / عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از سازمان چای کشور به دلیل عدم پرداخت پول چای کاران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه برای چندمین بار است که به وزیر جهاد کشاورزی تذکر می دهد، گفت: چای کاران تا کی باید بی تفاوتی، سهل انگاری و ناکارآمدی مدیران چای را تحمل کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چای کاران با سیکل معیوب مدیریتی سازمان چای مواجه هستند و در این میان وزیر جهاد کشاورزی خود را با اعداد و ارقامی که این سازمان ارائه می کند، سرگرم کرده است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید طلب چای کاران را بپردازد، اظهار داشت: با وجود اینکه کشاورزان کار کرده اند اما پولی در اختیار نداشتند تا در شروع فصل مدارس لوازم موردنیاز فرزندانشان را تامین کنند یا شهریه دانشجویانشان را بپردازند، همچنین شاهد بودیم که بسیاری از عهده پرداخت نذرشان در ایام محرم را نداشته اند.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح استخدام مهندسین ناظر کشاورزی ادامه داد: انتظار می رود تکلیف استخدام مهندسین ناظر چای مشخص شود تا شاهد تجمع آن ها در مقابل مجلس شورای اسلامی نباشیم.

عباسی با بیان اینکه اگر تا دو هفته آینده وضعیت چای کاران تعیین تکلیف نشود، گفت: در غیر این صورت با استفاده از ابزارهای نظارتی از جمله سوال و استیضاح وضعیت چای کاران را به طور مستقیم از وزیر جهاد کشاورزی دنبال خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و معاون اول گفت: در سال اقتصاد مقاومتی انتظار می رود هرچه زودتر مطالبات کشاورزان و چای کاران پرداخته شود تا در سال زراعی آینده دیگر شاهد رنج و عذاب آن ها نباشیم./
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار