کد خبر: ۵۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 October 2017
تابناک / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان با اشاره به نرخ قیمتی جابجایی زائران گیلانی به همایش اربعین حسینی اظهارکرد: نرخ حمل و نقل زائران اربعین طی سال جاری تغییر نکرده و افزایش قیمیت برای نداریم.

محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان با اشاره به در پیش بودن همایش عظیم اربعین حسینی و انتقال زائران به مرز و برگشت آنها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مرز خروجی زائران گیلانی مرز مهران تعیین شده و ورود و خروج زائران از این مرز صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه هیچ زائری امسال بدون گذرنامه و ویزا امکان عزیمت به کشور عراق را نخواهد داشت تصریح کرد: مرز خسروی و شلمچه نیز برای اتباع غیر ایرانی در نظر گرفته شده است.

 

نازک کار با اشاره به اعلام آمادگی برخی شرکت های مسافربری استان برای اعزام زائران به کشور عراق افزود: سهمیه سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل گیلان جهت جابجایی زائران گیلانی اربعین تامین شده است.

 

وی با اشاره به نرخ قیمتی جابجایی زائران گیلانی به اربعین حسینی اظهارکرد: نرخ حمل و نقل زائران اربعین طی سال جاری تغییر نکرده و افزایش قیمیت برای نداریم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ایی گیلان تصریح کرد: نرخ حمل و نقل با اتوبوس های VIP از گیلان برای زائران بین ۱۳۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان است.

 

وی خاطرنشان کرد: هزینه حمل و نقل با اتوبوس های معمولی بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار