تابناک / در مراسمی با حضور مسئولان استانی، سعید آگشته به عنوان شهردار جدید شهرستان ابیک معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 09 October 2017
تابناک / در مراسمی با حضور مسئولان استانی، سعید آگشته به عنوان شهردار جدید شهرستان ابیک معرفی شد.

مراسم معارفه شهردار جدید آبیک با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری قزوین، مدیران شهرستانی و جمعی از مردم در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی باران برگزار شد.

 
 

سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک دراین مراسم با اشاره به اینکه خدمات شهری در ذهن مردم ماندگار است، اظهار داشت: فلسفه شهرداری خدمت به مردم است و شهردار که به واسطه شوراها انتخاب می شود باید خود را منتخب مردم بداند و برای آنها کار کند.

وی افزود: ما باید اطمینان و صداقت را در بین مردم رواج دهیم اگر در حوزه مدیریت خود شفاف ‌سازی کنیم مردم به ما اعتماد می‌ کنند.

حسینی یاداورشد: حضور و مشارکت مردم در صحنه به موفقیت های نظام منجر شده و اگر بخواهیم در سایر امور هم به موفقیت برسیم باید همراهی و اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی گفت:مدیر باید پاسخگو باشد و در حوزه مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی به ما واگذار می شود پاسخگو باشیم و با شفافیت در عملکرد خود زمینه همراهی و اعتمادسازی را مهیا کنیم.

حسینی تصریح کرد: مردم حق دارند بدانند عوارض و سایر مبالغی که پرداخت می‌کنند، در کجا هزینه می‌شود تا در ادامه مسیر هم همراهی لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری آبیک اظهارداشت: شهر آبیک مدتهاست در حوزه مدیریت شهری خلاء دارد که امیدواریم شهردار جدید در تمامی حوزه‌ها بتئاند گذشته را جبران کرده و توسعه شهری را محقق کند.

حجت‌الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک هم در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی اظهارداشت: شهرداری باید نسبت به ساخت مساجد و به خصوص مصلی درآبیک توجه ویژه داشته باشد بویژه مصلی که سالیان سال است به حال خود رها شده است.

در این مراسم  ضمن تقدیر از علیرضا انصاری شهردار سابق، سعید آگشته به عنوان شهردار جدید آبیک معرفی شد.

سعید آگشته ۴۲ ساله، اهل تهران  دارای مدرک کارشناسی عمران، کارشناسی ارشد شهرسازی، برنامه‌ ریزی شهری و منطقه‌ای است.

وی مشاور شهرداری‌های حسن‌آباد تهران، بیجار و تبریز بوده و شهردار الوند، رئیس هیئت ‌مدیره شهر صنعتی البرز، معاون برنامه و بودجه شهردار قزوین و سه سال هم شهردار لاهیجان در استان گیلان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار