تابناک / رییس شورای شهر رشت از شعبان پور به عنوان نماینده استاندار گیلان در مراسم معارفه شهردار رشت درخواست کرد که به داد شهرداری رشت برسند.
کد خبر: ۵۰۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 06 October 2017
تابناک / رییس شورای شهر رشت از شعبان پور به عنوان نماینده استاندار گیلان در مراسم معارفه شهردار رشت درخواست کرد که به داد شهرداری رشت برسند.

آئین معارفه دکتر مسعود نصرتی، شصت و پنجمین شهردار رشت روز پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه در سالن شهدای نیروی انتظامی برگزار شد.

تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران کل استان گیلان، اعضای شورای شهر رشت و تعداد دیگری از مسوولان استان گیلان و قزوین، دکتر داود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس در این مراسم حضور دارند.

امیرحسین علوی رییس شورای شهر رشت در مراسم معارفه شهردار رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت شورای پنجم جلسات خود را شروع کرد و در نزدیک به ۱۰ روز آقای نصرتی انتخاب شد.

وی ادامه داد: این انتخاب با توجه با مصاحبه ها و گزینش های مختلفی انتخاب شد.

علوی با بیان اینکه آقای نصرتی بسیار موفق هستند و امیدوارم آینده خوبی را در رشت رقم بزند، اظهار داشت: ما در استانمان مدیران غیر بومی زیادی داشتیم که همه آنها ناموفق نبودند. تعدادی مسولان بومی نیز داشتیم که موفق نبودند و تنها معیار ما شایسته سالاری بود.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه به بارش باران های اخیر اشاره کرد و با اشاره به اینکه تعدادی زیادی از شهرهای گیلان دچار آبگرفتی شدید شدند، اظهار داشت: به دلیل تلاش های بی وقفه مسوولان رشت در این بارش های شدید به مشکلی بر نخورد.

وی با بیان اینکه رشت چالش هایی دارد، اظهار داشت: شهرداری رشت امروز بسیار بدهکار است و همه مسوولان باید دست به دست هم دهند و این مشکل را حل کنند البته این به منظور ایستادن چرخ توسعه رشت نیست.

علوی با انتقاد از بسته شدن حساب های شهرداری رشت، اظهار کرد: شهرداری رشت خیلی مظلوم واقع شده است و متأسفانه حساب های شهرداری رشت به صورت دم دستی شده است به راحتی حساب های شهرداری رشت بسته می شوند.

رییس شورای شهر رشت از شعبان پور به عنوان نماینده استاندار گیلان در این مراسم درخواست کرد که به داد شهرداری رشت برسند.

علوی با اشاره به مشکلات زیست محیطی شهر رشت، اظهار کرد: این مشکلات را همه می دانند و تشکر می کنیم که دکتر نوبخت ۵۰ میلیارد به این موضوع اختصاص داده است اما جناب آقای دکتر محمدی ۵۰ میلیارد تومانی که ۱۵ میلیارد تومانش تخصیص یابد دردی را دوا نمی کند و نیازمند عزمی ملی و همه جانبه است.

وی با بیان اینکه شورای پنجم به دنبال حل مشکلات مردم است، اظهار کرد: ۱۱ نفر عضو شورای شهر رشت پشت هم هستند تا مشکلات را حل کنند.

علوی با اشاره به اینکه در شورای شهر چهارم فعالیت های زیادی داشته است اما گاهی صداهایی ناخوشایند از آن بیرون می آمد، گفت: مطمئن باشید این صدا در شورای شهر پنجم شنیده نمی‌شود.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: گاهی اوقات منافع شخصی و حرف های بی ربط در بعضی از فعالیت صورت میگرفت که امیدواریم این موضوع دیده نشود.

وی با بیان اینکه برای توسعه رشت باید گردشگری را تقویت کنیم، اظهار داشت: با توسعه گردشگری می توانیم مشکل بیکاری در رشت را حل نماییم و شورای پنجم رشت نیز به دنبال کارهای بزرگ است.

علوی در پایان خواستار شفافیت مالی در شهرداری زمان آقای نصرتی شد و افزود: امیدوارم همانطور که از شهرداری قزوین میرفتید چشمان زیادی گریان بود هر زمانی که از شهرداری رشت به پست بالاتری میروید چشمان ما گریان باشد.

علوی صحبت خود را با یک بیت شعر به پایان رساند و گفت: امیدوارم کسی این شعر ناراحت نشود.

گفت: فریاد رسی گر نبود ما هستیم
نه بترسید، کسی گر نبود ما هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار